Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af terkel h
hej jeg har købt et vt 20 50 " for et par måneder siden og er meget tilfreds. men kunne godt tænke mig en større skærm. jeg ved bare ikke om det skal være en 63" 7705 plasma eller en vt 20 65"
Af THM
VT20 er bedst, 7705 er dog også en god skærm og noget billigere i denne størrelse, så det er helt og holdent et prioriteringsspørgsmål....
Af Gavin
Du kan jo læse de 2 tests. :)
Af THM
hvis penge er ligemeget, så vælg panaen, den er da ifølge anmeldelsen bedst(sådan tolker jeg det ihvertfald), den har jo blandt andet et bedre sortniveau. og da du allerede har den(bare i 50") og er vild med billedet, så er der jo ikke så meget at gå fejl af.
Af lennon
Pana koster ca det dobbelte . Og i følge flere brugere er Samsung 63" et helt andet produkt end 50" udgaven - på den fede måde. I så fald er Samsung et væsentligt bedre køb !
Af THM
enig i at det er et bedre køb, men for mig betyder prisen også noget ;)
Af terkel h
hvis forskellen mellen de to fjernsyn ikke er så stor og det ene koster dobbelt så meget så betyder prisen også noget for mig
Brugeravatar
Af hans123
terkel h skrev:hej jeg har købt et vt 20 50 " for et par måneder siden og er meget tilfreds. men kunne godt tænke mig en større skærm. jeg ved bare ikke om det skal være en 63" 7705 plasma eller en vt 20 65"
samsung 63' hvis prisen passer

Der er ikke kommet meget om vt20 i 65'' her i danmark og prisen er jo noget højre
Af terkel h
min tvivl er hvis jeg går op i en 63" eller 65" skal billedkvaliteten helst være lige så god som det panasonic jeg har nu
Brugeravatar
Af MigSelv
THM skrev:hvis penge er ligemeget, så vælg panaen, den er da ifølge anmeldelsen bedst(sådan tolker jeg det ihvertfald), den har jo blandt andet et bedre sortniveau. og da du allerede har den(bare i 50") og er vild med billedet, så er der jo ikke så meget at gå fejl af.
Hej
Panasonic er ifølge sælgerne i HiFi Klubben det bedste TV, på alle parametre.
Af THM
det er også min opfattelse, men personligt ville jeg, når vi snakker 60"+, nok spare pengene da samsungen også er et rigtig godt tv. Hvis jeg var stenrig ville jeg dog vælge VT20 :D
Af trykkertor
Enig med THM.
Panasonic er nok den bedste.
Men næsten en dobling af prisen fra Sammy63 til Pana65 synes jeg ikke det er værdt. Med mindre man skider penge og er ligeglad med prisen.
Brugeravatar
Af MigSelv
trykkertor skrev:Enig med THM.
Panasonic er nok den bedste.
Men næsten en dobling af prisen fra Sammy63 til Pana65 synes jeg ikke det er værdt. Med mindre man skider penge og er ligeglad med prisen.
Hej
Elgiganten Online Shop, 34089 kr.
Brugeravatar
Af hans123
hvor mange har set VT20 i 65'' live ?

Kan ikke finde nogle steder der udstiller det