Log ind med sociale netværk
10 sep 2010, 22:08
Bare en lille opdating om at jeg endnu ikke har hørt noget fra computersalg, vil forsøge at få kontakt til proshop også, nogen der har andre bud?
11 sep 2010, 09:18
Hvem skal man kontakte, så personen der evt. bestiller kan få et overblik.
Alle har tilsyneladende individuelle behov andet ophæng, blu-ray afspiller, ekstra sæt briller m.m.
Jeg kunne forestille mig at det ville være problematisk når alle gerne vil have deres ønsker opfyldt.
Alle har tilsyneladende individuelle behov andet ophæng, blu-ray afspiller, ekstra sæt briller m.m.
Jeg kunne forestille mig at det ville være problematisk når alle gerne vil have deres ønsker opfyldt.
11 sep 2010, 09:52
Har lige hørt fra elmutanten, de kan ikke lave det billigere end deres internetpris, de kunne så muligvis lave tilbehør billigere men så ville det afhænge af hvad det var og hvor mange igen. Han oplyser at avancen på lige netop samsungs skærm er ubetydelig så de derfor ikke kan tage noget af dens pris 
Venter stadig på svar fra proshop og computersalg, men kan da godt være de er svære at få længere ned end det de er prissat til rundt omkring
Venter stadig på svar fra proshop og computersalg, men kan da godt være de er svære at få længere ned end det de er prissat til rundt omkring
11 sep 2010, 10:29
Jeg har også forhørt mig i forskellige forretninger, og internetprisen fra Elgiganten får vi nok ikke billigere - er da også en fornuftig pris.
Måske vi bare skulle bede elgiganten om et par løsninger, hvor man kan købe skærmen og et hvor der er briller, vægophæng og evt. afspiller med? samt leveringsaftale eller selvafhenter :-)
JHP
Måske vi bare skulle bede elgiganten om et par løsninger, hvor man kan købe skærmen og et hvor der er briller, vægophæng og evt. afspiller med? samt leveringsaftale eller selvafhenter :-)
JHP
11 sep 2010, 10:45
Tror heller ikke vi kommer meget længere ned end den pris, venter stadig på svar fra 2 forhandlere.
Angående tilbehør der ville elgiganten gerne vide helt præcis hvad vi var ude i og hvor mange af hver før de kunne sige noget om rabat men altså ingen rabat på selve skærmen fra dem.
Angående tilbehør der ville elgiganten gerne vide helt præcis hvad vi var ude i og hvor mange af hver før de kunne sige noget om rabat men altså ingen rabat på selve skærmen fra dem.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto