Log ind med sociale netværk
10 sep 2010, 20:19
hvis penge er ligemeget, så vælg panaen, den er da ifølge anmeldelsen bedst(sådan tolker jeg det ihvertfald), den har jo blandt andet et bedre sortniveau. og da du allerede har den(bare i 50") og er vild med billedet, så er der jo ikke så meget at gå fejl af.
11 sep 2010, 08:02
Der er ikke kommet meget om vt20 i 65'' her i danmark og prisen er jo noget højre
terkel h skrev:hej jeg har købt et vt 20 50 " for et par måneder siden og er meget tilfreds. men kunne godt tænke mig en større skærm. jeg ved bare ikke om det skal være en 63" 7705 plasma eller en vt 20 65"samsung 63' hvis prisen passer
Der er ikke kommet meget om vt20 i 65'' her i danmark og prisen er jo noget højre
11 sep 2010, 09:03
Panasonic er ifølge sælgerne i HiFi Klubben det bedste TV, på alle parametre.
THM skrev:hvis penge er ligemeget, så vælg panaen, den er da ifølge anmeldelsen bedst(sådan tolker jeg det ihvertfald), den har jo blandt andet et bedre sortniveau. og da du allerede har den(bare i 50") og er vild med billedet, så er der jo ikke så meget at gå fejl af.Hej
Panasonic er ifølge sælgerne i HiFi Klubben det bedste TV, på alle parametre.
11 sep 2010, 14:13
Enig med THM.
Panasonic er nok den bedste.
Men næsten en dobling af prisen fra Sammy63 til Pana65 synes jeg ikke det er værdt. Med mindre man skider penge og er ligeglad med prisen.
Panasonic er nok den bedste.
Men næsten en dobling af prisen fra Sammy63 til Pana65 synes jeg ikke det er værdt. Med mindre man skider penge og er ligeglad med prisen.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto