Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jayjay89
Jeg vil gerne købe følgende dvb-c tuner og jeg er kun interesseret i denne
Denver DCB - 108 HD O_O

Den har fornylig været til salg i Netto, men dem har jeg kontaktet og de har ikke flere,den skulle også kunne fåes i Bilka men min datter har forhørt sig i de forskellige Bilka i København og de har den heller ikke.
Er der nogen af jer der kender en lille speciel forretning som evt. ligger inde med en????evt. kan skaffe en, eller skulle der være en der har en brugt til salg ????
Send mig gene en PB på: [email protected]

:)
Af per korshøj
Jeg kikker lige i den lokale netto (6900), mener jeg så en 8 stk. så kan vi måske finde ud af noget. Har en svigerfar der kører til sjælland (københavn) jævnligt. Men kikker lige i netto i morgen.
Af jayjay89
per korshøj skrev:Jeg kikker lige i den lokale netto (6900), mener jeg så en 8 stk. så kan vi måske finde ud af noget. Har en svigerfar der kører til sjælland (københavn) jævnligt. Men kikker lige i netto i morgen.
WAUW det var dog utroligt hvis det er rigtigt,håber det er det.
Vil du ikke være venlig at købe en straks imorgen, du skal nok få penge fra mig for købet samt forsendelse med post danmark hvis du vil have ulejlighed med at sende den som pakke :D
Du kan evt. spørge dem i Netto om de vil sørge for forsendelse til min
Netto forretning der ligger i Asnæs Centret 4550 Asnæs ??? og så kan de sætte mit navn på til afh. Jens Jørgensen tlf. 27308804.

På forhånd en stor TAK :)
Af jayjay89
per korshøj skrev:Jeg kikker lige i den lokale netto (6900), mener jeg så en 8 stk. så kan vi måske finde ud af noget. Har en svigerfar der kører til sjælland (københavn) jævnligt. Men kikker lige i netto i morgen.
Hej Per
Sendte dig en PB besked har ikke fået noget svar, vil du godt være venlig at sende mig noget om hvad og hvordan det går har du skaffet en eller ikke ???????
Hvis du ikke har fået fat i en så giv mig lige en besked, fordi jeg har fået en brugt tilbudt af en anden herinde på FP.
Du kan bare gå ind på min profil og sende det via min mail !!!!!
O_O
Af jayjay89
Har fået købt denne box via et tilbud herinde fra en anden læser.
Så venligst ikke mere repons via mail eller PB. Tak
Af ckn
Hvis der er andre der vil købe den box, så er den i Føtex i næste uge til 479.95 kr...
Af jayjay89
ckn skrev:Hvis der er andre der vil købe den box, så er den i Føtex i næste uge til 479.95 kr...
Og jeg kan tilføje at den er alle pengene værd, hvis du har et ældre fjernsyn og You See med gratis digitalkanaler får du helt klart forbedret dit billed O_O
Det tager lidt tid at få sat det hele op men hvis man lige tænker sig om så kan de fleste selv sætte de til og op.
Der ligger iøvrigt en firmware opdatering her på Denvers hjemmeside.
http://www.denver-electronics.com/pages ... guid=46181

Pøj-pøj med det ;)