Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jens525
Hva med en pris på tv+3D blu-ray afspiller?
Brugeravatar
Af westahn
Er interesseret, hvis de kan komme med en god pris ;)
Af jbplum
Jeg er også interesseret, hvis prisen er god. Ligeledes er jeg interesseret i et slim vægbeslag.
Af Crax
Dagsprisen (den svinger faktisk fra dag til dag) hos Elgiganten er 11.779 inkl. kantstens levering. Dvs. prisen for et samkøb skal et godt stykke under det leje, for at være interessant.

Fladskærmsshoppen lige nu siger 12.210, tilsyneladende også med fri levering.
Af fnug
Hold da op. Så er den faldet med over 600 kr siden i går, hvor jeg var inde og kigge. O_O

Håber han skynder sig med et tilbud fra fladskærmshoppen.
Af Crax
fnug skrev:Hold da op. Så er den faldet med over 600 kr siden i går, hvor jeg var inde og kigge. O_O

Håber han skynder sig med et tilbud fra fladskærmshoppen.
Ja, og forvent at den koster mere i morgen. Har nærmest dagligt holdt øje med prisen de sidste to uger, og der er ganske stor forskel på hvornår på ugen man kigger.
Af JHP
Jeg er også meget interesseret..

Nogen der har hørt noget fra Fladskærmsshoppen?

JHP
Af Andreas88
Jeg er interesseret i at aftage 2 stk. samt 2 stk. vægbeslag. Dog forbeholder jeg mig retten til at træde tilbage såfremt prisen ikke er den rette.

Hvornår kan vi forvente at høre fra fladskærmsshoppen O_O
Af Jens525
Jeg træder ud igen. Bestiller hos el-giganten.
Af MBA001
Jamen så melder jeg mig hermed også som interesseret
Af jsc99dk
Jeg er også med hvis prisen er god..

/Jesper
Af FRB
Jeg er også meget interesseret! Men lad os få en pris. Nogen der har taget kontakt?

Hvad med Proshop, Befro, SHG, Komplet?
Brugeravatar
Af laurberg
FRB skrev:Jeg er også meget interesseret! Men lad os få en pris. Nogen der har taget kontakt?

Hej frb.
Jeg har ikke kontaktet nævnte.
Da det er mig da har taget initiativet til sammenkøbet, foretrækker jeg fladskærmsshoppen, de har en god service og kontakten er i top og nordiske modeller.
Får et svar fra dem inden så længe, i dag.
Af FRB
laurberg skrev:
FRB skrev:Jeg er også meget interesseret! Men lad os få en pris. Nogen der har taget kontakt?

Hej frb.
Jeg har ikke kontaktet nævnte.
Da det er mig da har taget initiativet til sammenkøbet, foretrækker jeg fladskærmsshoppen, de har en god service og kontakten er i top og nordiske modeller.
Får et svar fra dem inden så længe, i dag.
Kanon! Jeg kender heller ikke noget specielt til nogen af dem. Jeg kan bare se, at de er rimeligt billige - også billigere end Fladsskærmsshoppen - på pricerunner.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8