27 nov 2006, 15:44
Jeg er meget tæt på at købe denne skærm, da jeg vil have noget stort og godt at redigere foto, se film og spille på. -Og ud fra diverse anmeldelser, ser det ud til at denne skærm er det der kommer tættest på den bedste all-rounder. Det nævnes dog flere steder at den ikke er hdmi-kompatibel, og jeg vil bare lige høre hvad jeg skal forstå ved det??Betyder det at den ikke kan vise HD-film? Opløsningen på 1920x1200 skulle vel være nok. Er det noget der kun vil have betydning hvis man slutter den til en spillekonsol eller DVD afspiller eller hvad. Den koster jo nogle statsmandskroner og må gerne kunne fungere nogle år frem...
Jeg har også overvejet en Benq FP241W men den kan vist ikke vise film i rette aspect ex. 16:9 bliver strukket til 16:10 uden sorte rammer, -og det dur jo ikke. Nogen med erfaringer.
Jeg har også været forbi Dell 2407, men på Dell's egen amerikanske hjemmeside (forum) bugner det med utilfredse kunder og forskellige revisioner der måske, måske ikke løser problemer med banding m.m. Så det har skræmt mig (og vist nok en masse andre) langt væk..
Men altså, HDMI; er det noget der er værd at hænge sig i?
Og: Hvad er den bedste 24" af disse tre -eller andre gode bud.
Tak!!!
Velsing
Jeg har også overvejet en Benq FP241W men den kan vist ikke vise film i rette aspect ex. 16:9 bliver strukket til 16:10 uden sorte rammer, -og det dur jo ikke. Nogen med erfaringer.
Jeg har også været forbi Dell 2407, men på Dell's egen amerikanske hjemmeside (forum) bugner det med utilfredse kunder og forskellige revisioner der måske, måske ikke løser problemer med banding m.m. Så det har skræmt mig (og vist nok en masse andre) langt væk..
Men altså, HDMI; er det noget der er værd at hænge sig i?
Og: Hvad er den bedste 24" af disse tre -eller andre gode bud.
Tak!!!
Velsing