07 sep 2010, 17:53
Jeg prøvede forsigtigt, at tørre mit Samsung C755 med en fugtig fiberklud (alm. vand), hvilke resulterede i, at der er kommer horisontale kalk striber på panelet. Jeg tror det er kalk :-) Jeg har aldrig set det problem før på mine monitors, hvor der aldrig har været efterladenskaber efter aftørring med fugtig fiberklud.
Jeg tænkte jo så på, om der findes noget godt specielt rensemiddel til LCD skærme, som ikke skader coating på panelet, og som kan fjerne de striber vand efterlader. Jeg tør ikke, at bruge en isopropanol opløsning, da jeg er bange for det kunne opløse coatingen.
Hvad bruger i - andet end vand, som er 100% harmløst for skærmen, og som ikke efterlader noget som helst.
SLL
Jeg tænkte jo så på, om der findes noget godt specielt rensemiddel til LCD skærme, som ikke skader coating på panelet, og som kan fjerne de striber vand efterlader. Jeg tør ikke, at bruge en isopropanol opløsning, da jeg er bange for det kunne opløse coatingen.
Hvad bruger i - andet end vand, som er 100% harmløst for skærmen, og som ikke efterlader noget som helst.
SLL
P5K deluxe, Q6600, Geforce 8800GTS 640mb, 4GB ram, XP pro, Dell 2007FP, Dell U2410, Philips 32" pw8717 CRT TV, Samsung LE40C755