Log ind med sociale netværk
07 sep 2010, 10:58
Dagsprisen (den svinger faktisk fra dag til dag) hos Elgiganten er 11.779 inkl. kantstens levering. Dvs. prisen for et samkøb skal et godt stykke under det leje, for at være interessant.
Fladskærmsshoppen lige nu siger 12.210, tilsyneladende også med fri levering.
Fladskærmsshoppen lige nu siger 12.210, tilsyneladende også med fri levering.
07 sep 2010, 12:01
fnug skrev:Hold da op. Så er den faldet med over 600 kr siden i går, hvor jeg var inde og kigge.Ja, og forvent at den koster mere i morgen. Har nærmest dagligt holdt øje med prisen de sidste to uger, og der er ganske stor forskel på hvornår på ugen man kigger.![]()
Håber han skynder sig med et tilbud fra fladskærmshoppen.
07 sep 2010, 15:05
Jeg er interesseret i at aftage 2 stk. samt 2 stk. vægbeslag. Dog forbeholder jeg mig retten til at træde tilbage såfremt prisen ikke er den rette.
Hvornår kan vi forvente at høre fra fladskærmsshoppen
Hvornår kan vi forvente at høre fra fladskærmsshoppen
08 sep 2010, 10:53
Jeg har ikke kontaktet nævnte.
Da det er mig da har taget initiativet til sammenkøbet, foretrækker jeg fladskærmsshoppen, de har en god service og kontakten er i top og nordiske modeller.
Får et svar fra dem inden så længe, i dag.
FRB skrev:Jeg er også meget interesseret! Men lad os få en pris. Nogen der har taget kontakt?Hej frb.
Hvad med Proshop, Befro, SHG, Komplet?
Da det er mig da har taget initiativet til sammenkøbet, foretrækker jeg fladskærmsshoppen, de har en god service og kontakten er i top og nordiske modeller.
08 sep 2010, 11:46
laurberg skrev:Kanon! Jeg kender heller ikke noget specielt til nogen af dem. Jeg kan bare se, at de er rimeligt billige - også billigere end Fladsskærmsshoppen - på pricerunner.FRB skrev:Jeg er også meget interesseret! Men lad os få en pris. Nogen der har taget kontakt?Hej frb.
Hvad med Proshop, Befro, SHG, Komplet?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto