Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvordan har i monteret strøm på TV'et?

Der er vel ikke plads til at have et alm strøm udtag bag et TV, monteret med f.eks. samsungs slim væg beslag.
Er der kun den hårde vej og klippe stikket på TV'et og forbinde det direkte med en muffe? (Er vel strængt taget ikke helt lovlig?)

/Hans
Af Gavin
Jeg har bare sat stikket i og op på væggen med samsungs slim vægbeslag.

Ingen problem. :)
Af HAT
..og du har plads til både stik og stikkontakt... ?

Er stikket på TV et alm hårdt stik på de der ca 5 cm? Det er der vel ikke plads til????

/Hans
Af Gavin
Nej, det sidder vist allerede fast i tvet hvis jeg husker rigtigt, altså intet hårdt. Ikke så tit jeg kigger bag tvet jo, men kom lige i tanke om det.

Men selvfølgelig er der plads, ellers kunne det jo ikke rigtig hænge der. De andre stik vender jo nedad eller sættes i i siden på det her tv. (C7705)
Af Minii
Nu skriver du ikke hvilket tv du har, men på mit ex500, der sidder der et alm. apparat stik i kabinettet (han). Lige som på en computer. Det sidder i en fordybning, og vender til siden. Fjernsynet har jeg sat op på en ekstra væg, som jeg har hevet ud, så kablerne går bag ved. Det er ligeledes monteret med et slim beslag.