Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ikvar
Jeg kom originalt ind til El-giganten for at købe http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -plasma-tv

Men sælgeren fik mig overbevist om at det nye Samsung LE40C635K1W var den anden overlegen, og specielt da jeg mest skal bruge den til PS3 gaming og Blu-ray film.

Jeg købte den derfor med tanken om at jeg kunne gå hjem, prøve den, og se hvad der blev skrevet om den på nettet, og ellers bare returnere den hvis jeg mente den anden model var bedre.

Men problemet er at jeg slet ikke kan finde noget information om fjernsynet. Så jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig her- jeg har desperat brug for at vide om jeg har gjort et godt køb, eller om han har snydt mig, eller bare ikke anet hvad han talte om.

Håber virkelig i kan hjælpe :)
Af Steen Bay
På hdtvtest.co.uk kan du se en test af Samsung C650, som hvad billedkvalitet angår burde være stort set identisk med C635.
Brugeravatar
Af MigSelv
Ikvar skrev:Jeg kom originalt ind til El-giganten for at købe http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -plasma-tv

Men sælgeren fik mig overbevist om at det nye Samsung LE40C635K1W var den anden overlegen, og specielt da jeg mest skal bruge den til PS3 gaming og Blu-ray film.

Jeg købte den derfor med tanken om at jeg kunne gå hjem, prøve den, og se hvad der blev skrevet om den på nettet, og ellers bare returnere den hvis jeg mente den anden model var bedre.

Men problemet er at jeg slet ikke kan finde noget information om fjernsynet. Så jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig her- jeg har desperat brug for at vide om jeg har gjort et godt køb, eller om han har snydt mig, eller bare ikke anet hvad han talte om.

Håber virkelig i kan hjælpe :)
Hej
I følge test, har du ikke fået det bedste tv. Testen konkluderer, at "hardcore" gamers ikke kan bruge skærmen ( input lag 45 ms ).
Samsung test "recommended"
Pana g20 test " Highly recommended"
Du slipper selvfølgelig for frygten med burn in.
Af BrianH
Du har købt det tv sælgeren har fået den største bonus for at sælge, men det er nu ikke et dårligt et du har fået.