Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ramshackles
Hej gruppe,

Har tidligere fået super hjælp her på forummet ved valg af fladskærm til soveværelset, der blev det til et 37" Panasonic X20 som jeg er super glad for.

Nu er det så stuen der står for tur, budgettet ligger lige omkring de 10.000 og størrelsen skal være 50".

Havde i den forbindelse overvejet G20 da den håndterer refleksioner godt men er imidlertid blevet i tvivl om jeg alligevel skulle vente lidt og enten købe en V20 eller Samsungs PS50C7705 med 3D :)

Da jeg også har en PS3 ville det måske på sigt være rart med 3D, har set det på VT20 og det var super lækkert men dog noget over mit nuværende budget :o

Vil jeg blive skuffe med en Samsung?
Af Gavin
Du vil efter min mening ikke blive skuffet over PS50C7705.

Men du kan jo vente til næste uge, der kommer testen af C7705, og VT20 testen findes jo allerede. :)
Af Ramshackles
Arh tis :)

Nu blir jeg sku i tvivl, havde ellers bestemt mig for at skærmen til stuen skulle være en plasma :)

Men knægten spiller en del PS3 og pigen en del Wii, det ikke altid de husker at slukke eller skifte billede når de går fra spillet.

Er en LCD bedre egnet eller bekymrer jeg mig uden grund? Er der en LCD der tilsvarende PS50C7705 / PS50G20E ? Pris og kvalitetsmæssigt?
Af sebbe
Følger lige med her, går selv og kigger på nogle af de modellere :)