Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Weygan
Hej alle..

Jeg står og har mere eller mindre besluttet mig for at købe et Samsung LE40C575, men vil inden min endelige beslutning gerne høre om der er nogen som har erfaring med netop denne model? Specielt fokus på billedkvalitet af SD og HD, samt input lag til brug af hyppig gaming på en Playstation 3, med særligt fokus på specielt Input Lag (ms).

Har i et andet topic forhørt mig lidt, men da jeg ingen anmeldelser eller facts har kunnet få fra nogen som har prøvet det, ville jeg forhøre mig i dette topic, hvor jeg spørger mere direkte.

På forhånd mange tak! :)
Af Akyhne
Har selv et LE40C675.

Jeg har spillet en del PS3 på min søns 22" monitor og vores gamle 26" Philips fladskærm i alrummet. Ingen af disse lider af lag som jeg bemærker, og jeg spiller trods alt spil hvor tingene går hurtigt.

Så fik jeg for over en måned siden mit 675 tv, og efter nogle småjusteringer samt aktivering af spilmode, kan jeg ikke mærke forskel mht. til lag. Ifølge testen her, skulle mit tv lide af op til 40ms lag, det kan jeg ikke nikke genkendende til. Jeg har dog ikke haaft tid til at måle det.

Og så til dit tv. Der skrives nemlig i testen at der ikke var den samme lag i de forrige modeller. Men læs selv. Det var noget med et filer der ikke kunne deaktiveres i min model.
Jeg er yderst tilfreds med mit LE40C675 til 6500,-