Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har endelig fået overtalt kæresten til at få et fjernsyn op i soveværelset ;) Derfor skal det gamle tv bruges her, mens jeg skal anskaffe mig et nyt til stuen. Jeg ser ikke meget tv og har tænkt mig at tilslutte en alm. stueantenne så jeg kan se de gratis kanaler der nu engang er. Jeg bruger dog mit mediecenter en hel del. Jeg har overvejet plasma fjernsyn, men ved ikke om det går godt sammen med mediecenteret. Det er en Dune Prime, og er altså ikke noget med windows menuer eller noget. Jeg sidder ca 2m fra skærmen så størrelsen skal være 37-40".

Nogle bud?

Hvis nogle kender en god og diskret antenne vil jeg også meget gerne se forslag til det :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Med mindre du sidder og surfer i timevis på dit mediecenter, så er plasma fint. I dit prisleje, så er det nok Pana X20 du bør satse på. Den skulle være på tilbud i Elgiganten lige nu i 42".
Af kskruger
Du får ikke meget tv for 3-4000,- slet ikke hvis det skal være LCD. Et Panasonic X20, kunne komme på tale, når vi er nede i den prisklasse. Men som du selv skriver, kan der være et forbehold, når det skal bruges sammen med et mediecenter. Ellers ville de nye tv fra LG være en mulighed, LG har flyttet sig meget og det fåes indenfor prisrammen.
37LD450 til Priser 3700,- og 600,- mere hvis det skal være 42"

http://www.pricerunner.dk/pl/2-2591157/ ... ammenlign-
Af lasvang
Tak for de fine svar. Vil overveje en Panasonic X20
Af lasvang
Hvad er forskellen på X20 og X20E hvis der er nogen forskel? :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ingen. Nogle forhandlere sætter blot "E"et på og andre gør ikke. Tidligere var der en dedikeret nordisk model af Panasonics små modeller, men det er der ikke i 2010-lineuppet.