Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Vi annoncerede tidligere, at vi havde modtaget Philips 8605H til en test. Der er nu gået lidt tid siden da, så jeg ville lige give en kort update.

Der arbejdes stadig på testen, men vi mangler stadig at modtage 3D-brillerne fra Philips, så vi også kan teste 3D-funktionaliteten. Derfor frigiver vi også først testen, når 3D-delen er med.
Af siccio
Så kan man lidt spøgefulgt, satse på det blive inden jul Philips får taget sig sammen til at sende det 3D-sæt O-O
Ellers skal du taste tv'et på almindelig vis, ellers når vi jo at få 4D annonceret inden de er klar med 3D sættet :D
En skam Philips presse afdeling er så langt foran produktionen, det så man jo også i forbindelse med 9704 sidste år, ærgeligt ser ellers frem til testen, og især en mulig test af 9705 modellen.
Af Boye
Hej Rasmus. Hvis ikke i er blevet lovet 3D udstyret inden for en overskuelig fremtid var det så ikke en mulighed at publicere testen uden 3D og så opdatere testen når det kommer?? Går ud fra at udstyret er det samme som skal bruges på 9705 og så kunne man jo håbe at I samtidig får den ind til test.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Boye skrev:Hej Rasmus. Hvis ikke i er blevet lovet 3D udstyret inden for en overskuelig fremtid var det så ikke en mulighed at publicere testen uden 3D og så opdatere testen når det kommer?? Går ud fra at udstyret er det samme som skal bruges på 9705 og så kunne man jo håbe at I samtidig får den ind til test.
Ja, det vil blive konsekvensen, hvis der går meget længere. Hvis jeg ikke modtager 3D-sættet i denne uge, så ryger Philips 8605H testen online og så tilføjer jeg 3D-testen efterfølgende. :)
Af PHP
jeg kan ikke forstå at der står at det har 8 bit farver når der på deres hjemmeside siger 17 bit farver ? Farvebehandling: 2250 trillioner farver - 17 bit RGB