Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tempofluentv
Hejsa

Har kigget en del på dette tv, men kan ingen test finde af tv'et...
Er der nogen herinde der har erfaringer med tv'et eller kender noget til nogle anmeldelser.

Hvis det kan hamle op med sidste års store tv "sl8000", ville jeg klart investere mine penge i dette tv. De har jo samme specs..

Man kan jo bl.a også købe det til 4000,- i denne i uge i bilka. Husk de har 15 % på alt i bilka imorgen! ;)

Håber i ved mere end jeg.. :)

På forhånd tak

Simon Andersen
Af el-HL
Jeg har også haft kigget på dette TV og det virker jo meget atraktiv til prisen.
Mit spørgsmål er bare om Sony 32EX500 ikke lige er en tand bedre??
Af Lindholm78
Har fået et 42LD750N for ca 4 uger siden og er rigtig glad for det.

Hvis jeg skulle komme med en dårlig ting på det så er det dens DLNA. Det funker ikke for godt. Har svært ved at vise billeder og MKV. MKV fra min nas hakker for vildt. Køre jeg det over min WD live boks virker det fint så det er ikke filerne det er galt med. Håber på de snart kommer med en opdate. Fra usb virker det også fint.
Af Steen Bay
el-HL skrev:Jeg har også haft kigget på dette TV og det virker jo meget atraktiv til prisen.
Mit spørgsmål er bare om Sony 32EX500 ikke lige er en tand bedre??
Nu har der jo ikke været nogle tests at LD750 endnu, men jeg forventer faktisk at det med 200Hz 'scanning backlight', et godt IPS panel med gode betragtningsvinkler (uden reflekterende glasfront) og masser af indstillings muligheder i menuen, vil have noget af den bedste billedkvalitet som kan fås på et LCD TV (incl. 'LED'), uanset pris.
Af tempofluentv
Hej igen

Har lige været nede og hente mit i bilka i dag til 4000,-

Men er meget i tvivl om hvordan jeg skal indstille det, fordi der er så mange muligheder at vælge imellem.

Er der evt. nogen som har en guide til dette?