Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af THM
Villanyi skrev:Hm.. Det kan jeg godt se, har også stærkt overvejet G20. Men synes bare at den er så tudegrimt, og går rigtig meget op i design, så vil gerne have et flot tv.
kan nu ikke forstå du syntes det er tudegrimt, syntes dog selv at sony's design er pænere.
LG'erne er også gode skærme, du kan også få pk550N til 7-8000, hvis du kan undvære wifi og det vist ikke særlig nyttige true black filter :)
Af Villanyi
Havde også 550'eren på hjernen, men læste så en masse tests og bruger anmeldelser hvor folk havde problemer med at larmede ret meget.
Af THM
Villanyi skrev:Havde også 550'eren på hjernen, men læste så en masse tests og bruger anmeldelser hvor folk havde problemer med at larmede ret meget.
okay troede det var samme tv som 950 bare uden nævnte ting, men skidt hvis det larmer... sørg iøvrigt for at købe en nordisk model, som har pixelgaranti, der har været en del meldinger om pixelfejl...
Af Villanyi
Det er vidst 750 der er det samme som 950.
Men skulle have nordisk model alligevel da jeg har det der kort til HD kanaler fra yousee.
Af abemand666
Villanyi skrev:Det er vidst 750 der er det samme som 950.
Men skulle have nordisk model alligevel da jeg har det der kort til HD kanaler fra yousee.
750'eren er ifølge Justbuyit udgået og erstattet af 760'eren.
Af Villanyi
Den må jeg så lige se på
Brugeravatar
Af edinger
At fravælge et godt TV (G20), fordi det ikke er "pænt", er det ikke det samme som at tilvælge en "smart" mobiltelefon, som kan en hel masse - blot ikke ringe? ;;)
Af Dillerbabs
Jeg er ikke meget for at "hjælpe" en FCK-fan, men jeg vil helt klart gerne anbefale dig LG PK760 som jeg har. Det er virkelig et flot TV, og billedet fejler bestemt heller ikke noget. Mit brummer ikke det mindste og har heller ikke hørt om andre der gør det. Jeg overvejede selv en G20, men puhaaa hvor designet ikke falder i min smag. Jeg sender gerne billeder hvis du vil se det?
Af Soma
Behøver man en nordisk model for at det virker med digital kortlæser og Yousee kort? Virker det ikke lige så godt med en europæisk model?
Af THM
det er jo også en ærlig sag, men sjovt de fleste pana design hadere elsker LG's design :)
Af Soma
Soma skrev:
Behøver man en nordisk model for at det virker med digital kortlæser og Yousee kort? Virker det ikke lige så godt med en europæisk model?
Anyone?
Af Villanyi
Hvad er det tætteste man kan sidde på et 50 tommer?
Altså uden at det bliver for stort?
Af Gavin
Villanyi skrev:Hvad er det tætteste man kan sidde på et 50 tommer?
Altså uden at det bliver for stort?
Jeg sidder ca. 3 meter, eller nok nærmere 2.80 fra mit 50" tv, og det er ihvertfald slet ikke for stort! :)

Men det er nok lige så meget en smagssag, hvis det bare er selve billedstørrelsen du snakker om, og det ikke er afstand for ikke at se pixels?
Af Villanyi
Jeg vil helst ikke kunne se Pixels.
Og jeg kan nok ikke komme længere end 2 meter væk, så er 46'' ikke rigeligt, eller?