Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xcardman
der er stort set ikke sket noget siden deres w5500 serie fra sidste år
den ligger der en test af.
Men ja det er rigtig nok det blev sagt
Af Wendigo
Ville faktisk været godt med lidt response fra flatpanel's crew. Man kan altså ikke have nogle skærme under "anbefaling" og så viser det sig de ikke er blevet testet af flatpanels.dk selv.

Det ville jo være det samme hvis jeg anbefalede et grafikkort på min egen side (ikke at jeg har en), ved bare at læse et review af det på anden site.

review/test skal da tilhøre siden, og ikke noget man hugger fra andre steder.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvor står det beskrevet, at vi kun anbefaler skærme vi selv har testet? Det har aldrig været meningen at det skulle være et sololøb for skærme vi havde i testsektionen. Citat fra teksten i vores anbefalingssektion
Det er vigtigt at understrege at vi her på siden ikke har førstehåndsindtryk af alle skærme på markedet og derfor vil vore anbefalinger af skærme være baseret på input fra vore brugere og de erfaringer, der kan indhentes fra nettet, såvel som vore egne oplevelser.
EX500 har også været kigget på i forbindelse med andre tests for BT og Ekstra Bladet. Vi anbefaler jo også skærme her i forum, som ikke lige er testet igennem på bænken.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg tester også skærme for Ekstra Bladet, BT, Søndagsavisen, PC World, Komputer for alle, GEAR osv.

Det er dog ikke alle skærme der når til den store testbænk og får den fulde gennemgang her på siden. Det var meningen, at EX500 skulle ind, men vi kunne kun låne den i en kort periode andetsteds og det var ikke tids nok til at lave en komplet anmeldelse.
Af ChaucerDK
Æv - har ventet længe på at se en korrekt kalibrering af ex500... dem jeg har kunnet finde på nettet har været til ex400 eller ex500 32", der har et andet panel...
Af Funkmeizter
Så vil jeg osse pushe lidt på for at få EX500 på testbænken. Det lader jo til at være et af de mere populære og anbefalede produkter pt... :)