04 aug 2010, 17:37
Til svar og ? nr. 1.
Der har kun været et stort problem med støj fra en plasma, sammy 855.
Den støj der er fra plasma, under normal belastning ( ikke helt hvid skærm ), er ikke værre end den svage knitren der var foran CRT skærme.
Modeller med blæserventilation, høres svagt ( hvis lyd på TV skrues ned ), ved normalt lydniveau og TV avis, høres disse ikke.
Køb en en CanalDigital PVR HDD - HD boks, og du hører kun den f........ HDD snurre. De tre plasmaer jeg har haft, har aldrig larmet, og har heller ikke kunnet overdøve et snurrende HDD.
bleze skrev:1. Enormt!Hej
2. Ja
3. Vil jeg mene, men du har når du handler online altid muligheden for at sende tilbage hvis du pakker det ind som du fik det og alt er med uden at beskadige noget. Du skal dog selv betale for porto.
4. Jeg har B855 som nu er blevet krediteret og bliver hentet i morgen. Jeg satser på at de har løst problemet i C7705 som bliver mit nye TV.
5. Kun ved køb. Har ikke returneret noget til dem.
Til svar og ? nr. 1.
Der har kun været et stort problem med støj fra en plasma, sammy 855.
Den støj der er fra plasma, under normal belastning ( ikke helt hvid skærm ), er ikke værre end den svage knitren der var foran CRT skærme.
Modeller med blæserventilation, høres svagt ( hvis lyd på TV skrues ned ), ved normalt lydniveau og TV avis, høres disse ikke.
Køb en en CanalDigital PVR HDD - HD boks, og du hører kun den f........ HDD snurre. De tre plasmaer jeg har haft, har aldrig larmet, og har heller ikke kunnet overdøve et snurrende HDD.