Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af issyl
efter lidt kiggeri efter skærm endte det med jeg købte G20Erens lillebror så det bliver spændende når den ankommer , den skulle muligvis komme idag skal nok opfølge lidt på hvad jeg syntes om billed kvalitet osv hvis i skulle være intereseret O_O
Af BrianH
Jeg er interesseret, men det er nok svært at vurdere billedkvaliteten, når du ikke har noget g20 at sammenligne med
Af issyl
jo det er rigtig nok , men kan jo godt fortælle om hvad jeg syntes om den alligevil
Af issyl
så fik jeg tvèt ind af døren og det er oppe og køre indtil videre positiv oplevelse godt billed efter jeg har fået indstillet det med diverse test disks , plasma buzz ikke særlig meget har jeg skruet op på 2-3 stykker på lydstyrken høres det ikke mere fra en meters afstand :) glæder mig til jeg har fået set noget mere på det , men indtil videre gladeligt overasket for hvad et tv til 5200 kr kan præstere med levering inkl
Af issyl
PÅ SD kanaler er tvet godkendt , HD kanaler er rigtig god kvalitet og dvd og bluray er billed kvalitet også rigtig god , meget godt tv til de fleste brugere hvis man ikke går op i at have enhver billed instilling til rådighed , syntes selv man kan få et fantastisk billed frem med de instillinger der er
Af THM
issyl skrev:PÅ SD kanaler er tvet godkendt , HD kanaler er rigtig god kvalitet og dvd og bluray er billed kvalitet også rigtig god , meget godt tv til de fleste brugere hvis man ikke går op i at have enhver billed instilling til rådighed , syntes selv man kan få et fantastisk billed frem med de instillinger der er
det lyder godt, har selv foreslået S20 til en kammerat der står og skal bruge et 46" til en rimelig pris...