Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mulledreng
Hej,

har fået tilbudt det her TV til 14.000 kr. - 50 tommers.

Er det ikke en skarp pris, som jeg "bare skal slå til".

Ved dog ikke om 50 tommer er for stort - har læst det kommer i mindre udgave senere på året.....

Hvad siger i ?

/Mulle
Af Gaco
Hvis du ikke er videre overfølsom overfor plasma støj (som jeg desværre er), så ville jeg købe med det samme; det er en meget stærk pris! ;)
Af trykkertor
Det er en sindsygt god pris os andre ikke ser på laaaaaang tid.
Køb køb køb.
Er du i tvivl om den bliver for stor, så bliver den ikke for stor.
Alt for mange køber for lille tv.
Og et VIGTIG point med 3D tv er at det skal være stort for at få god 3D effekt.
Ellers skal man sidde helt op i skærmen.

KØB DEN!!!!
Af mulledreng
Gaco skrev:Hvis du ikke er videre overfølsom overfor plasma støj (som jeg desværre er), så ville jeg købe med det samme; det er en meget stærk pris! ;)
Hmm, mit nuværende "problem" er netop plasma støj, altså når lys skifter i billede mv, så buzzer den lidt - altså min nuværende Panasonic PX70. Det kan man godt blive lidt træt af :s

Derudover er jeg lidt nervøs for de blæsere, der sidder i VT 20eren, hvor hørbare de er.....

Det er ikke let at købe TV i 2010 ;)
Af dr0zie
Jeg synes det er et RIGTIG godt billede den har.
Jeg er nok mere til LCD eller LED og skal selv til at vælge imellem nogle forskellige af Samsungs modeller.

Men hvis jeg blev tilbudt VT20 til 14000 havde jeg nok købt det med det samme.
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
VT20 lider ikke af støj, hverken buzz, brum eller lignende.
Af Sleddog
Køb den med det samme!

Den kan ikke købes for stor. Jeg fik en sådan 50" 3D Panasonic skærm og en noget mindre 3D Samsung skærm demonstreret hos min lokale tv-forhandler idag, og min oplevelse er, at 3D effekten bliver mere intens jo mere billedet fylder dit synsfelt.

Mvh, Birger