Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hep, købte så en 2233RZ, den er sq go nok, men ca de første 4-6CM fra bunden op har clouding, og i toppen er det som om den er mørkere, ligsom hvis man kigger nede fra, Hvilket jeg ik gør, jeg ser på den fra toppen af rammen næsten, er dette normalt?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Clouding kan også godt gøre skærmen mørkere. Den bliver typisk lysere, men det kan godt gå begge veje.

Jeg vil ikke mene det er normalt. Jeg synes du skal prøve at kontakte forhandleren eller Samsung for at få den byttet.
Af Axaion
Tror vist jeg skrev det forkert, den har clouding i bunden, (ca ligeså meget som i jeres review, hvis jeg sidder lige i midten og kigger lige i midten, lidt mere hvis jeg kigger 6cm oppe fra midten og så lidt ned af)
Der hvor der er clouding er den lysere ja, Men i toppen er dem en go del mørkere , og jeg skal faktisk næsten sidde over toppen af skærmen og kigge ned for at det er det samme over det hele, men så går cloudingen self helt amok i bunden :D

Kan vel også bare være jeg er lidt picky da jeg lige er skiftet fra en Samsung 959NF CRT dog
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er skrevet korrekt nok. Clouding er ikke udelukkende lys plamager - det kan også være mørke plamager. Så overall så har du nok "bare" clouding generelt, men det lyder stadig ikke som et acceptabelt niveau.
Af Axaion
satans.. vist ik så god en start på sin første fladskærm så =\

Vil lige hive fat i SHG så, takker for svarene