Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Divindragon
yakken skrev:Nej, sådan en converter har jeg ikke kendskab til. Billigt kan det dog ikke blive, da enheden jo skal dekode HD-signalet og sende det videre som 5.1 kanal optisk. Dvs. der skal være lyddekoder indbygget.
Øv, så det er ikke løst med dette?
http://gamebits.dk/shop/xbox-360-microsoft-5657p.html

::l
Af malke
Divindragon skrev:
yakken skrev:Nej, sådan en converter har jeg ikke kendskab til. Billigt kan det dog ikke blive, da enheden jo skal dekode HD-signalet og sende det videre som 5.1 kanal optisk. Dvs. der skal være lyddekoder indbygget.
Øv, så det er ikke løst med dette?
http://gamebits.dk/shop/xbox-360-microsoft-5657p.html

::l
Du kan, som sagt, få alm 5.1 surround - ikke HD-surround.
Af Tjald
Det er dyrt at købe ny fladskærm! Jeg følte mig "tvunget" til at købe nyt anlæg m/bluray afspiller, men så er det hele også Samung nu - selv boksen fra Yousee :-)

Er folk ellers tilfredse med deres skærme? Jeg er pt. i sommerhus og har derfor ikke fået min sluttet til endnu...
Af BjoernB
Hej,

jeg har yousee kanaler, ikke boks. jeg synes, at mit står uskarp på flere kanaler. Eksempelvis DR fodboldkampen chile - spanien. Er der nogle, der har et bud på hvorfor?
Af malke
Tjald skrev:Det er dyrt at købe ny fladskærm! Jeg følte mig "tvunget" til at købe nyt anlæg m/bluray afspiller, men så er det hele også Samung nu - selv boksen fra Yousee :-)

Er folk ellers tilfredse med deres skærme? Jeg er pt. i sommerhus og har derfor ikke fået min sluttet til endnu...
Jeg er umiddelbart tilfreds.

Dog mht clouding, så kan det ses ved dette billede
http://img88.imageshack.us/img88/4245/testpnu.jpg - og ved andre knaldsorte baggrunde med farver, som fx lidl's reklamer. I praksis ved film har jeg ikke oplevet det.
Af malke
BjoernB skrev:Hej,

jeg har yousee kanaler, ikke boks. jeg synes, at mit står uskarp på flere kanaler. Eksempelvis DR fodboldkampen chile - spanien. Er der nogle, der har et bud på hvorfor?
Er den sat til 'kabel' og ikke 'luft' under antenne?

Tryk på 'ch list'-knappen og tryk på den røde knap 'a' under 'return' knappen og så sæt den til 'kabel' :)

Når den står på 'luft' er min dr1 ret uskarp! Ved 'kabel' er den skarpere, ved drHD er den ednu skarpere :D
Af boh7100
copper skrev: Der er stadig to tv tilbage til tilbudsprisen.

9495,- incl bratec slim beslag

Brug dette link, først til mølle...

http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1143

Skynd Jer..... :)

N.b. Skriv evt her på siden når i har bestilt :-) Tak..
Jeg fik mit TV fredag eftermiddag. Kassen var revnet, men inget umiddelbart tegn på ydre skade på TV'et. Jeg havde bestilt med Samsung beslag, og fik i stedet Bratek - øv. Skal man bare skrive til Fladskærmshoppen eller kan man ringe til dem om det? :((
Af copper
@Boh7100

Hvis du har bestilt og betalt for Samsung beslaget, skal du selvfølgelig bare ringe og evt. skrive mail. Så bytter de vel højst sandsynligt uden udgifter for dig.

Mvh Copper
Af copper
-Er der slet ikke flere der vil være med på de sidste to tv ?

Jeg har lige fået mit hængt op igår, og må sige jeg er imponeret af billledkvaliteten. (Yousee kabel). Er egentligt også overrasket over lyden, synes faktisk den er ganske udmærket. Selvfølgelig kunne man godt have ønsket lidt mere bas, med tvets dimensioner sætter jo nogle grænser.

Hvis der er andre som ønsker at bestille, kan det gøres her:

9495,- incl bratec slim beslag og lev (man sparer ca. 1200,- i forhold til billigste pris på nettet)

Brug dette link, først til mølle... 2 stk. tilbage

http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1143
Af boh7100
copper skrev:@Boh7100

Hvis du har bestilt og betalt for Samsung beslaget, skal du selvfølgelig bare ringe og evt. skrive mail. Så bytter de vel højst sandsynligt uden udgifter for dig.

Mvh Copper
Ja, det er jo en fejl fra deres side, så jeg vil ikke betale mere end jeg har gjort. Jeg kan ikke finde tlf. nr. på Fladskærmsshoppen nogen steder. Copper: Har du evt. nummeret?
Bo
Af copper
@boh7100. Har lige prøvet at kigge. Har desværre ikke nummeret. Men skriv en mail, de plejer at svare ret hurtigt.

Mvh copper
Af malke
copper skrev:Jeg har lige fået mit hængt op igår, og må sige jeg er imponeret af billledkvaliteten. (Yousee kabel).
Skulle du, som tidligere beskrevet i tråden, afkorte nogle af skruerne?

Ved du om der egentlig er forskel på billedkvaliteten om man har yousee kabel-tv eller yousee boks?
Af BjoernB
Hej Malke,

jeg ved ikke lige, hvordan man får en tidligere tekst ind. Men jeg havde allerede indstillet den til kabel. Jeg tænker på at skrue skruerne i beslaget en halv omgang ud.

Jeg ved ikke, om det er mig, der er helt væk. Men jeg kan ikke finde DR HD. Trods jeg har den store pakke yousee?
Af malke
BjoernB skrev:Hej Malke,

jeg ved ikke lige, hvordan man får en tidligere tekst ind. Men jeg havde allerede indstillet den til kabel. Jeg tænker på at skrue skruerne i beslaget en halv omgang ud.

Jeg ved ikke, om det er mig, der er helt væk. Men jeg kan ikke finde DR HD. Trods jeg har den store pakke yousee?

Der er sådan et par gåseøjne i højre hjørne ved hvert indlæg - sådan qouter man ;)

Har du ændret netværksnummeret ved kanalsøgning?..min stod på 999 ved default. Du kan se på yousee's hjemmeside hvad dit netværksnummer er der hvor du bor :)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17