17 jun 2010, 18:37
Jeg hælder også til Samsung, - men er rimeligt sikker på at den ikke helt matcher PanaVT20 på rå billedkvalitet . Men som jeg tidligere har nævnt - kan Samsung snildt have en bedre DVB-C tuner og deinterlacing end Pana . Og så er det jo et spørgsmål om hvor meget man vil gå på kompromis . . ? Men en side-by-side test ville være MEGET velkommen.
Sopasam skrev:Hdtvtest.co.uk og AVforums.com er seriøse testsites.Leviathan skrev:Mikkelsen04: Jeg ville nok vente til der kommer ordenlige tests af Samsungs plasmaserie fra i år, før du beslutter dig. Det er hvad jeg selv gør. Valget for mig står også mellem VT20 og PS50C7705. Lige nu helder jeg mest til Samung'en, men alt kommer an på tests fra de seriøse steder, som ikke har testet Samsung'en endnuVil du være rar at oplyse en ikke så inkarneret bruger, hvad du betrager som seriøse steder. Flatpanels er naturligvis en af dem, men der er åbenbart flere.
P.f.t.
Jeg hælder også til Samsung, - men er rimeligt sikker på at den ikke helt matcher PanaVT20 på rå billedkvalitet . Men som jeg tidligere har nævnt - kan Samsung snildt have en bedre DVB-C tuner og deinterlacing end Pana . Og så er det jo et spørgsmål om hvor meget man vil gå på kompromis . . ? Men en side-by-side test ville være MEGET velkommen.