Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af storlaks
Hej, jeg har bestilt Samsung Plasma PS507705 men har lige fået at vide ved leverandøren at levering først bliver i starten af juli måned desværre, jeg er som alternativ blevet tilbudt Samsung LED UE55C8705 som kan leveres omgående, dette tv er dog noget dyrere, jeg vil gerne høre jeres mening. Skal lige tilføje at det er mit første fladskærmskøb.
Af Gaco
Jeg ville vente. Især hvis betragtningsvinkler betyder noget for dig og/eller hvis du vil se meget TV i mørke. Pg så at LCD modellen er dyrere ift. det du havde regnet med, er jo heller ikke så attraktivt. Så langt væk er starten af juli heller ikke :)

EDIT: Ah havde ikke lige set at LCD modellen er 5" større, så er der jo også fordele. 55" er en federe størrelse end 50", og så kan man jo begynde og snakke om, hvorvidt du skal kigge på LG's LE850N og LX950N hvis du vil have 55" osv.. Så det kommer vel an på hvor meget du skal skynde dig med at få skærmen og hvad dine behov og økonomi er ;)
Senest rettet af Gaco 17 jun 2010, 18:42, rettet i alt 1 gang.
Af noxity
Rasmus er lige på trapperne med en test af UEXXC8705.

Der er desværre ikke nogle ordentlige og pålidelige tests af plasma modellen endnu.

Umiddelbart vil jeg dog sige at plasma er det bedste køb når du er oppe i den størrelse. LED modellen synes jeg bliver for dyr kontra plasmaen.

Men igen så afhænger det meget af hvad man er til.