12 jun 2010, 11:31

Larsdk skrev:UPDATE:Rigtig flot og og grundig tilgang efter hvad jeg ser. Det ser rigtig fint ud. Plasmaen er i mine øjne, LED'en meget overlegn på samtlige af dine billeder, rigtig gode billeder der illustrerer det ønskede. Så er det bare godt at man skal have plasma modellen, når de engang for snøvlet sig sammen til at sende et par skærme til lille DK! :P gimme
1) Nye billeder.
2) Test af Strømforbrug.
3) Lidt om DLNA.

- pengene hænger alligevel ikke på træerne når man er på SU
 - pengene hænger alligevel ikke på træerne når man er på SU  
  . Jeg er temlig neutral hvad angår TV typer (Plasma, LED, LCD) og vil blive ovenud lykkelig når CRT skrumlet går på pension ^^. Jeg kommer til at bruge TV'et i dagligstuen hvor det nok kommer til at køre fra når jeg kommer hjem, til når konen eller jeg hopper i seng. Konen skal primært se TV udsendelser og jeg skal se Film og nørde Xbox med knægten.
. Jeg er temlig neutral hvad angår TV typer (Plasma, LED, LCD) og vil blive ovenud lykkelig når CRT skrumlet går på pension ^^. Jeg kommer til at bruge TV'et i dagligstuen hvor det nok kommer til at køre fra når jeg kommer hjem, til når konen eller jeg hopper i seng. Konen skal primært se TV udsendelser og jeg skal se Film og nørde Xbox med knægten.
 men jeg har fået det fjernet det som du snakker om....
  men jeg har fået det fjernet det som du snakker om....

)
 )