Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af soer8957
Jeg skal til at købe nyt tv til værelset, og håbede at kunne få et par vejledende råd til hvilket fjernsyn, jeg skal vælge.

1. Jeg har et budget på 4000 kr. med stander/ophæng.

2. Fladskærmen skal primært bruges til at spille PS3 på og se sport på, nok mest tennis, cykelløb og fodbold (skal jo være klar til VM).

3. Helst 32", jeg sidder knap 2 m fra fjernsynet.

Hvis i kender til billige 37- eller 42 tommer, kunne jeg godt give 4500 kr.

Om det er LCD eller plasma er lige meget. Jeg er også stor set ligeglad med design og funktioner, bare et godt billede og ikke den værste lyd, så er jeg tilfreds. :D
Af soer8957
Rasmus Larsen skrev:Prøv eventuelt at kig på Panasonics X20 serie. Den kommer i 37 tommer og leverer et rigtig fint billede til prisen.

Har du også tjekket vores liste med anbefalinger her? :)
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1169844738
Tak for svaret, og X20'eren skal jeg da kigge lidt nærmere på. ;) Har kigget lidt på jeres anbefalinger. Dem jeg så virkede bare for dyre, men tjekker lige dem alle sammen. :)
Af soer8957
Jeg har nu besluttet mig for at købe TX P42X20E til 4397 kr. i Cinemagic i næste uge, undtagen hvis elgiganten enten får 42 eller 37 tommeren på tilbud. :)

Og her kommer så mine næste spørgsmål. Hvor god er X20'eren til PS3 spil? Hvilke erfaringer har i generelt haft med skærmen? Og hvad med Cinemagic kan man stole på dem? Har læst inde på trustpilot, hvor de har fået gode anmeldelser, men ville gerne høre fra jer.