Log ind med sociale netværk
23 maj 2010, 14:59
malke skrev:Eftersom C6005 ikke har internet adgang, vil en wifi dongle nok være overflødigAssi skrev:Meget interesseret, men helst med samsungs eget ultra slim vægbeslag inkluderet.Det foregår oftest sådan at vi får et særligt link med tilbud på skærm + evt ultra super duper slim vægbeslag, eller evt dongle.
Håber det kan lade sig gøre at vi får en kontakt person som vi kan ringe til og evt. oplyse en kode da jeg også skal bruge noget lyd og et kortlæsermodul.
Det er ihvertfald hvad der satses på.
23 maj 2010, 21:40
Hej alle,
Så er der sendt mails ud med forespørgsler på tilbud på samsungs nye 6 serie. UE46C6005.
Der er forespurgt omkring tilbud kombineret med enten wifi dongle eller vægophæng.
Jeg har sendt mails til seks forskellige firmaer, og så må vi se hvem der vender tilbage med det bedst mulige tilbud.
I mellemtiden. -læs evt. Rasmus meget omhyggelige review af skærmen:
http://flatpanels.dk/test.php?subaction ... 1273594013
Mvh. Kasper
Så er der sendt mails ud med forespørgsler på tilbud på samsungs nye 6 serie. UE46C6005.
Der er forespurgt omkring tilbud kombineret med enten wifi dongle eller vægophæng.
Jeg har sendt mails til seks forskellige firmaer, og så må vi se hvem der vender tilbage med det bedst mulige tilbud.
Mvh. Kasper
23 maj 2010, 22:00
- eller overføre det på USB først og få det vist på den måde
Det kræver nok en form for software på PC'en for at streame fra PC til skærmen - men jeg har ingen idé om hvordan det fungerer
Novatic skrev:Troede at DNLA streaming foregik via usb og kabler.Man kan også gøre det via kabel hvis man vil
Hvordan streamer man så med wifi donglen? Installere man et program på PCen?
- eller overføre det på USB først og få det vist på den måde
Det kræver nok en form for software på PC'en for at streame fra PC til skærmen - men jeg har ingen idé om hvordan det fungerer
23 maj 2010, 22:01
copper skrev:Hej alle,Super fedt! Ser frem til hvad det ender med
Mvh. Kasper
Senest rettet af malke 23 maj 2010, 22:39, rettet i alt 1 gang.
23 maj 2010, 22:11
Jeg satser stærkt på at vinde VT20-konkurrencen, men hvis det utænkelige skulle ske (at jeg ikke vinder), så er jeg også interesseret i en 46"...
23 maj 2010, 22:43
Med hensyn til DLNA og dongle, kan jeg med erfaring komme med min holdnig til det koncept:
man bruger et program til at oploade filerne med på sin pc, og så navigere man rundt vha. tv´et.. skal det fx bruges til at se ens fotoalbum, så når du ikke langt, før du får selvmordstanker af irritation.. Alt køre meget langsomt, og alt tager lang tid. Når du navigerer rundt med fjernbetjeningen er det meget uoverskueligt og kører også umenskeligt langsomt.
Normalprisen på en dongle er 450 - 500 bananer..
- det er den ikke vær efter min mening, brug istedet pengene på et langt hdmi kabel fra tv til pc, og benyt det som en lille HTPC
man bruger et program til at oploade filerne med på sin pc, og så navigere man rundt vha. tv´et.. skal det fx bruges til at se ens fotoalbum, så når du ikke langt, før du får selvmordstanker af irritation.. Alt køre meget langsomt, og alt tager lang tid. Når du navigerer rundt med fjernbetjeningen er det meget uoverskueligt og kører også umenskeligt langsomt.
Normalprisen på en dongle er 450 - 500 bananer..
- det er den ikke vær efter min mening, brug istedet pengene på et langt hdmi kabel fra tv til pc, og benyt det som en lille HTPC
25 maj 2010, 19:13

Det kommer forhåbentligt snart
Mhuus skrev:Vil lige høre om der er noget nyt mht. priser m.m ?Tråden blev oprettet sent fredag aften. Det har som du nok ved været weekend OG helligdag, så der er ikke kommet nogle konkrete bud på bordet endnu. Men der har været feedback fra forhandlere. Der ventes blot på nogle priser
Er interesseret i 46"
Det kommer forhåbentligt snart
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto