Log ind med sociale netværk
22 maj 2010, 21:00
tak for svar som jeg læser det vil :
"(han vender tilbage med svar herpå, et evt. link til fælleskøb vil blive lagt her i dette Emne)"
du må gerne informere mig hvis jeg tager fejl og et evt. link til bestilling af ps50c7705 .
Lasen skrev:Jeg er også interesseret i et samkøb i ps50c7705
men kan ikke finde det link johnny ref. til ????
tak for svar som jeg læser det vil :
"(han vender tilbage med svar herpå, et evt. link til fælleskøb vil blive lagt her i dette Emne)"
du må gerne informere mig hvis jeg tager fejl og et evt. link til bestilling af ps50c7705 .
22 maj 2010, 22:34
Men er der mulighed for at få nogle priser på 63" også?
(50" bliver for lille for min stue)
23 maj 2010, 11:53
trykkertor skrev:Men er der mulighed for at få nogle priser på 63" også?Rooolig roolig.. det er et væsentligt dyrere fjernsyn og det er nok ikke mange der har økonomi til at kunne gå sammen om et køb af 63".. det ville ellers være niiice...
23 maj 2010, 13:49
ifølge ovennævnte link fra Samsung står der "et par 3D-briller følger med flere kan købes separat og findes i både voksen..."
Vores tilbud gælder vel så vi får et par fra Samsung en sedel man fylder ud samt et par briller fra fladskærsshoppen???
I starten følger ikke brillen med i pakken.
Man får med en voucher der skal sendes ind, så får man tilsendt brillen.
Men fra og med sent maj, tidlig juni vil brillen blive pakket med selve fjernsynet.
Ser dog at brillen er til salgs hos forskellige forretninger, og de har MANGE på lager.
Så hvorfor de ikke er med i de første pakkerne forstår jeg ikke.
Johnny3730 skrev:Jeg opdaterer løbende det første indlæg, med hensyn til et evt. fælleskøb via fladskærmsshoppen, tilbuddet lyder p.t. på kr. 13.495,- incl. fri levering og et stk. 3D brille.http://www.samsung.com/dk/news/newsRead ... h_keyword=
Hold øje med første indlæg !!
ifølge ovennævnte link fra Samsung står der "et par 3D-briller følger med flere kan købes separat og findes i både voksen..."
Vores tilbud gælder vel så vi får et par fra Samsung en sedel man fylder ud samt et par briller fra fladskærsshoppen???
I starten følger ikke brillen med i pakken.
Man får med en voucher der skal sendes ind, så får man tilsendt brillen.
Men fra og med sent maj, tidlig juni vil brillen blive pakket med selve fjernsynet.
Ser dog at brillen er til salgs hos forskellige forretninger, og de har MANGE på lager.
Så hvorfor de ikke er med i de første pakkerne forstår jeg ikke.
24 maj 2010, 08:57
Til orientering har de pt 5 stk ps50c7705 på lager her http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=58 ... mailfriend
prisen er 13995
Mvh
Dennis.
prisen er 13995
Mvh
Dennis.
24 maj 2010, 10:08
dhanse15 skrev:Til orientering har de pt 5 stk ps50c7705 på lager her http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=58 ... mailfriendVil heller vente og købe med "samkøb" og få det billigere med dette tilbud får du ikke ekstra 3D briller med samt skal give 399 kr for fragt.
prisen er 13995
Mvh
Dennis.
24 maj 2010, 11:37
total pris hos komplett.dk med fragt 14389
+ 3D briller kr 900
vores tilbud med ekstra 3D briller kr 13495 eller billiger
total forskel kr 1794.
=============
poteen skrev:Dustin sendte mig en mail i morges og sagde at den nye leveringsdato er 25 juni.. Altså et VM uden lækkert tv.Du kommer da til at betale mere end kr 500.
Derfor betalte jeg de 500kr mere og har bestilt hos Komplett.dk.
Skulle ha' det onsdag
total pris hos komplett.dk med fragt 14389
+ 3D briller kr 900
vores tilbud med ekstra 3D briller kr 13495 eller billiger
total forskel kr 1794.
=============
24 maj 2010, 12:00
Jeg kommer selvfølgelig til at mangle de ekstra 3d briller, men jeg tror bare ikke de kan levere skærmene i den nærmeste fremtid, og som sagt så vil jeg gerne ha' det til VM.
Jeg overlever nok den ekstra udgift. Det koster altid ikke at kunne vente
Jeg overlever nok den ekstra udgift. Det koster altid ikke at kunne vente
24 maj 2010, 12:34
Hej de har det da ikke ved komplett.dk?
Nogen som ved et sted hvor de får dem hjem helt sikkert?
Nogen som ved et sted hvor de får dem hjem helt sikkert?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto