Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Shooter DK
følger der overhoved nogen 3D briller med til samsung plasma c7700? for hvis ikke så er panasonic vt20 jo ikke så meget dyrer hvis samsung skærmen koster 13500 kr. plus 2000 kr. til 2 par briller så er det kun 4500 kr. panasonic er dyrer så kunne være fedt at finde ud af om panasonic skærmen er bedre eller ej.
enten pakket med ned eller med en "voucher" så man sende ind og så få et par sendt uden beregning.

Hvis man køber en 3D Blueray afspiller følger der 2 par briller og en 3D film med uden beregning.
Af Shooter DK
har allerede en ps3 til at afspille blu-ray på
Af akanhjo
hallo folk, jeg er også helt klar på en samkøb af den plasma model her og det lyder lovende med alle dem der er klar, så det skal vi have skudt afsted..
Af osker
Er også med på et samkøb.
Har bestilt,men har ikke modtaget en mail fra dem i nu ,så håber at der kommer en imorgen O-O
Af AndersA
Jeg har også tænkt mig at bestille en PS50C7705 , da mit gamle pana G10 lige er blevet bøffet ;/ men venter bare på forsikringspenge der burde dukke op snart... så tror da også jeg er frisk på lidt samkøb, hvis jeg når at få dem :P

Vælger imellem C7705 og pana V20, men er ret sikker på at jeg tager C7705 da den har 3d. Det bliver man da nødt til at eje. Håber bare den kan følge med i billedkvalitet :P
Af dhanse15
Var inde på shg.dk i dag, og så at de havde 1 stk. PS50C7705YSXXE på lager. Skyndte at bestille det, og ringede derefter for at få det bekræftet. Det var rigtigt nok. Den er på lager. Henter den på tirsdag idet jeg skal arbejde i dag og i morgen.

Gav 14.800 for den.

Dennis.
Af Lykkegard
Hej! Jeg er også frisk på et fælleskøb! Har længe savlet over denne. Men 15000 er liiige i overkanten til mit budget =)
Af ajhals
Bare lige af nysgerrighed....... Er der nogen der er i gang med at undersøge noget omkring samkøb af det her tv.... Hvis ja.. FEDT, hvis nej, er der nogen der kunne tænke sig at gøre det, ellers vil jeg gerne prøve at skrive lidt rundt til nogle forhandlere.
Af Nico
ajhals skrev:Bare lige af nysgerrighed....... Er der nogen der er i gang med at undersøge noget omkring samkøb af det her tv.... Hvis ja.. FEDT, hvis nej, er der nogen der kunne tænke sig at gøre det, ellers vil jeg gerne prøve at skrive lidt rundt til nogle forhandlere.
Jeg har netop sendt en mail til shg.dk, hvis folk skriver hvilke butikker der kunne være interessante at indhente tilbud fra som også har et rimelig ry så kan jeg sagtens sende den samme mail rundt.

Nu også Dustinhome, Hifiklubben, samt fladskærmsshoppen.
Af akanhjo
Nico, mener du så at du også ahr sendt mail til hifiklubben, dustin og fladskærmsshoppen..?? ind til videre er der succes med fladskærmsshoppen, så vidt jeg kan forstå.. der er blevet lavet store samkøb på de nye LED modeller hos fladshoppen.
Af AndreasV
Prøv Komplet.dk og evt. Expert i Ballerup
Af Nico
akanhjo skrev:Nico, mener du så at du også ahr sendt mail til hifiklubben, dustin og fladskærmsshoppen..?? ind til videre er der succes med fladskærmsshoppen, så vidt jeg kan forstå.. der er blevet lavet store samkøb på de nye LED modeller hos fladshoppen.
Ja har også sendt mails til dem.
AndreasV skrev:Prøv Komplet.dk og evt. Expert i Ballerup
og nu har komplet og Expert Ballerup også fået en.
Af H8Red
poteen skrev:Du må endelig lige skrive hvis de sender den til dig i dag, for jeg havde bestilt hos EDB-Shop.dk, og de havde også d. 20 som org. leveringsdato, men fik en mail om at den nu var d. 26 maj. Så kiggede jeg på deres hjemmeside, og der står nu 31 maj.

Tror de prøver at holde mig hen med små intervaller så jeg ikke annullerer min ordre, så det ender nok med at jeg bestiller den et andet sted.
Vi har samme distributør, har lige checket lagerstatus og den siger forventet d. 31 maj, vi har nogle i ordre og de siger stadigvæk 26 maj. Så dine datoer passer desværre fint.
Tror ikke vi skal satse på andet end d. 31 eller senere, der er mange forhandlere om buddet og tror at bestillinger ligger i rækkefølge ved distributøen. Måske dem med flest i ordre først, hvem ved....
Giver dem dog lige et kald på Tirsdag... :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22