20 maj 2010, 20:03

Afhængigt af vinklen kan man godt sige, at BV7-55 er bedre, men sammenligningsgrundlaget er naturligvis også lidt speget eftersom prisen er så forskellig. 

Peter VTEC skrev:Tak for en rigtig god test af VT20 RasmusJa, det er rigtigt. Den har også en tendens til det man kalder "floating blacks", altså at sort flimrer en lille smule. Men det er ganske lidt.
Jeg vil godt lige indskyde til alle der spørger omkring sort niveau, at en Pioneer Kuro 9G ikke er fuldstændig sort heller, i et helt mørkt lokale er det meget tydeligt at se skærmen faktisk er nærmere mørkegrå end sort ved et tomt indput eller en mørk film, grunden til jeg nævner det er at det lyder som om mange måske tror at en Kuro er perfekt hvad angår sort, det er den altså ikke.
Rasmus, jeg har et spørgsmål for du skriver at VT20 er det bedste Tv man kan købe idag, men hvad med B&O Beovision 7-55 er den ikke stadig en bedre billedperformer end VT20 er?Jo, det er et godt spørgsmål. BV7-55 har hvert fald nogle fordele, men også et par punkter, hvor den ikke er lige så god. På trods af scanning backlight systemet er den ikke helt lige så hurtig. Farverne er heller ikke lige så præcise (men dog mere nuancerede).
Afhængigt af vinklen kan man godt sige, at BV7-55 er bedre, men sammenligningsgrundlaget er naturligvis også lidt speget eftersom prisen er så forskellig.

. Jeg troede ikke at der var så stor forskel på "B" og "E"-modellerne?
. Jeg troede ikke at der var så stor forskel på "B" og "E"-modellerne?  Eller er der?
 Eller er der?