Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er der nogle der har erfaringer med dette tv ?

Jeg så denne model nede hos Hifi-klubben idag, og er rimelig overbevidst om at det bliver mit næste eje.

Så derfor ville jeg lige høre folk om de har nogle nogle pros/cons omkring denne skærm.
Af skovgaard
Hej

Jeg er også interesseret i denne model. Hvad får dig til at overveje LE530N over Samsung c6005 som er i samme prisklasse?

Mvh Søren
Af Jens84
Oversagen til at vælge LG'en fremfor Samsung er nok billed kvaliteten, syntes at LG'en stod noget bedre i billedet end C6005.

Begge fjernsyn var "næsten" færdig kalibreret så selvfølgelig kan det være derfor at jeg synes LG'en så bedre ud, men fik dog også set LG'en med standard indstilling, hvor jeg synes at den stod bedre end Samsung. Men igen det er nok smag og behag :)

Tag ud og se det er det eneste jeg kan sige.
Af morellen
Jeg har også søgt lidt om dette tv, men har ikke kunne finde meget.

Sidder selv og overvejer om jeg skal købe en Samsung UE46C6005 eller LG 47LE530N. De ligger jo ca. i samme prisklasse - omkring 10.000.

Har været ude og se dem begge, men kun med butiksinstillinger og ikke i samme butik, så syntes ikke rigtigt jeg kunne sammenligne ordenligt.
Af Jens84
Er der nogle der ved om dette tv er testet på en eller anden hjemmeside ?

Er meget interesseret i at vide hvor godt det er i forhold til F.eks Samsung C6005
Af Jens84
Anyone ?