24 maj 2007, 16:23
#19917
Efter et laaangt tilløb har jeg nu endelig fået købt og leveret en NEC 20WGX² Pro.
Det lange tilløb var pga at jeg først var så dum at købe en Philips 200W6CS hos midtdata.dk
Og da jeg skuffet ville benytte mig af den 14 dages returret meddelte midtdata.dk at det ville de ikke acceptere.
Det havde vi megen moro over. Inden de bed i det sure æble og betalte mig pengene retur.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 5165cb2297
OK. Men nu har jeg købt denne skærm over alle skærme via shg.dk (B (B (B
Ja hvis Saddam havde levet havde han nok kaldt den alle skærmes moder.
Hold kæft hvor er den lækker. Og hvor står billedet bare godt. Fede farver, mand. Som vi sagde i min ungdom
Min eneste gamespecialitet, bilrace (NR2003, GTP, F1 Challenge) har fået en helt ny dimension.
For efter at have haft den 1 uge tør jeg godt sige den er hurtig. 8)
Og jeg vil ikke snakke om sammenligningen med Philipsen. Det vil være synd for Philip
Ok, hvis jeg skal være rigtig kritisk så kan jeg selv på denne vel nok verdens hurtigste IPS skærm se en anelse "udtværing" af ting, når de passerer forbi helt tæt på ude i siderne.
Autoværn og såhn, ik?
Men da resten bare står knivskarpt virker det blot som den gimmick man betaler for i Need For Speed. Motional blur. Hahaha. Ja det er ikke en gang løgn
Det eneste negative ved skærmen (nix den er ikke for blank) er at den har en (1) skidedød grøn lille pixeline. Men jeg har besluttet at beholde den alligevel. For jeg får sandsynligvis mavesår hvis jeg rma´er den og så modtager en anden NEC med måske 2 interne dødsfald. Nixen bixen. Man kaka sgu også gå i for små sko
Og nu kommer jeg til det næsten allerbedste. Jeg har under bestillingen modtaget så meget hjælp og info fra shg.dk´s kundeservice at man tror det er løgn.
Det startede med at de uopfordret hver dag mailede mig med en undskyldning om at skærmen var ca. 4dage forsinket.
Jamen helledusseda de sku da bare vide hvad jeg normalt er ude for hos E-shops:
http://www.virtualmotorsport.net/phpBB2 ... 50a7271f75
Men da jeg så "kom til" at spørge dem om de dårlige rygter der florerede bl.a i US/UK om skærmens temperaturafhængige backbleeding og her i skandinavien om rma-kaos hos det svenske firma, Anovos jeg mente stod for efterservice, så kan det nok være de var effektive. For igen uopfordret sørgede deres kundeservice for at jeg blev kontaktet af deres NEC specialist fra erhvervskunde afdelingen for at vi kunne rede trådene ud.
Jamen hva gir I?
Men OK Shg.dk gør det jo ikke for mine slørede øjnes skyld. Haha. For efter dette bekendtskab ved jeg allerede hvor jeg vil indkøbe mit næste system
BrunoB
PS. Nej jeg ikke ansat hos Shg.dk:-)
PPS: Et gammelt Radeon 9800 Pro kan lige netop trække skærmens native 1680x1050x32. Custom widescreen resolution blev fremtryllet med PowerStrip v3.74
Det lange tilløb var pga at jeg først var så dum at købe en Philips 200W6CS hos midtdata.dk
Og da jeg skuffet ville benytte mig af den 14 dages returret meddelte midtdata.dk at det ville de ikke acceptere.
Det havde vi megen moro over. Inden de bed i det sure æble og betalte mig pengene retur.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 5165cb2297
OK. Men nu har jeg købt denne skærm over alle skærme via shg.dk (B (B (B
Ja hvis Saddam havde levet havde han nok kaldt den alle skærmes moder.
Hold kæft hvor er den lækker. Og hvor står billedet bare godt. Fede farver, mand. Som vi sagde i min ungdom
Min eneste gamespecialitet, bilrace (NR2003, GTP, F1 Challenge) har fået en helt ny dimension.
For efter at have haft den 1 uge tør jeg godt sige den er hurtig. 8)
Og jeg vil ikke snakke om sammenligningen med Philipsen. Det vil være synd for Philip
Autoværn og såhn, ik?
Men da resten bare står knivskarpt virker det blot som den gimmick man betaler for i Need For Speed. Motional blur. Hahaha. Ja det er ikke en gang løgn
Det eneste negative ved skærmen (nix den er ikke for blank) er at den har en (1) skidedød grøn lille pixeline. Men jeg har besluttet at beholde den alligevel. For jeg får sandsynligvis mavesår hvis jeg rma´er den og så modtager en anden NEC med måske 2 interne dødsfald. Nixen bixen. Man kaka sgu også gå i for små sko
Og nu kommer jeg til det næsten allerbedste. Jeg har under bestillingen modtaget så meget hjælp og info fra shg.dk´s kundeservice at man tror det er løgn.
Det startede med at de uopfordret hver dag mailede mig med en undskyldning om at skærmen var ca. 4dage forsinket.
Jamen helledusseda de sku da bare vide hvad jeg normalt er ude for hos E-shops:
http://www.virtualmotorsport.net/phpBB2 ... 50a7271f75
Men da jeg så "kom til" at spørge dem om de dårlige rygter der florerede bl.a i US/UK om skærmens temperaturafhængige backbleeding og her i skandinavien om rma-kaos hos det svenske firma, Anovos jeg mente stod for efterservice, så kan det nok være de var effektive. For igen uopfordret sørgede deres kundeservice for at jeg blev kontaktet af deres NEC specialist fra erhvervskunde afdelingen for at vi kunne rede trådene ud.
Jamen hva gir I?
Men OK Shg.dk gør det jo ikke for mine slørede øjnes skyld. Haha. For efter dette bekendtskab ved jeg allerede hvor jeg vil indkøbe mit næste system
BrunoB
PS. Nej jeg ikke ansat hos Shg.dk:-)
PPS: Et gammelt Radeon 9800 Pro kan lige netop trække skærmens native 1680x1050x32. Custom widescreen resolution blev fremtryllet med PowerStrip v3.74
