Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#195047
Denne tråd er dedikeret til opdateringer af nye film og tv-serier på Netflix. Hver måned laver vi et samlet overblik over, hvad der er nyt på Netflix. Se her: Nye film og serier på Netflix i Danmark

Du kan desuden få overblikket over indhold på flere streamingtjenester i Streaming-kalenderen.

I kan også få opdateringer her i tråden ind i jeres RSS-læser via: http://flatpanels.dk/flatforum/feed.php??f=25&t=30339

Se også:
Netflix-sektionen
HBO tråden - nye film og tv-serier
Viaplay tråden - nye film og tv-serier
Amazon Prime Video - nye film og tv-serier
#195049
Og jeg tænkte, at jeg passede også kan smide nogle af de mindre indholds-relaterede nyheder vi får fra Netflix PR op her. Det er langt fra alle, som bringes på forsiden.

I december kommer følgende:
- 13. december-, Lilyhammer sæson 2
- 24. december - Turbo FAST serien (om Turbo-sneglen)
- 12. december - The Short Game (dokumentar om golfens mindste spillere)

Februar 14:
- House of Cards sæson to. Trailer her: http://www.youtube.com/watch?v=jFhJjCmY ... e=youtu.be

Starten af 2014:
- Breaking Bad spin-off serie kaldet Better Call Saul. Den kommer eksklusivt på Netflix i Europa, kort efter tv-premieren i USA.

I midten af 2014 kommer:
- BoJack Horseman: En ny Netflix-serie i 12 afsnit om en falleret tv-hest (fra 90'ernes Horsin' Around).
- Knights of Sidonia: En serie i 12 afsnit baseret på Tsutomu Niheis mangaserie fra Japan.
#195051
Kunne vi måske skrive ønsker til serier og film (som måske endda findes på den am. Netflix), som vi gerne så på dansk Netflix? På et tidspunkt kunne man måske sende listen til Netflix - tænker, at der vil være mere vægt bag, hvis det "officielt" kommer fra Flatpanels?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#195058
Lad os prøve. :)
Hvis vi kan samle nok, så sender jeg det gerne videre til Netflix PR her i DK. Men jeg tænker, at det måske vil være mest oplagt mht. serier? De er lidt længere, og folk har ret forskellige præferencer mht. film.
Af M. Berg
#195129
Jamen hvad så med Futurama sæssonerne og næste sæsson Homeland :-).
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#198686
Jeg lovede lige at give opdateringer på nyt indhold løbende i denne tråd, så hermed en liste over det som Netflix selv fremhæver.

Tilføjet siden januar 2014:
Mitt - dokumentar of Mitt Romney
The Square – dokumentar om Egyptens revolution
House of Cards sæson 2
From Dusk Till Dawn serie
Hævnen
Kvinden der drømte om en mand
Kærestesorger
White Collar – sæson 3
The Fabolous Ice Age
Silver LInings Playbook
Fringe - sæson 4
The Shield – sæson 1-7
Road to Perdition
The Iron Lady
Friends – sæson 1-3
How I met your Mother – sæson 7
Les Misérables
The Help
The Great Gatsby
My Week with Marilyn
The Artist
Shame
The Glades – sæson 1-3
The Nanny – sæson 1-6
Mathilda
Pokémon


På vej:
Grace and Frankie – fra skaberen af Friends
Lilyhammer – sæson 3 – slutningen af 2014
The Epic Adventures of Marco Polo – i slutningen af 2014
Orange is the new Black - sæson 2 – 6. Juni 2014
Den Bestøvlede Kat serie – slutningen af 2014
Kong Julian – slutningen af 2014
VeggieTales in the House – slutningen af 2014
Turbo: FAST – nye afsnit 4. april
Step Brothers – 30. marts
Dawson’s Creek - sæson 1-3 – 31. Marts
The Croods – 22. marts
#198692
hvis vi i stedet for 'ønsker' stillede krav så kunne jeg godt være med :) - ellers så betragter jeg det hvad Netflix har gang i for direkte hån...

det er fair nok at folk jubler (jaja...- er mega happy-happy for dem) og alt det der - og det kan godt være at vi kun er 5mio.mennesker i Dk men...- så længe at der bliver brugt disse og andre (inkl.'det koster 15-20-30kr.at leje en enkelt film!') 'undskyldninger' mht.DK kataloget (en brøkdel - noget i stil med 80/20 USA/DK) så har jeg intet til overs for Netflix...

jeg synes bare at det er hån...'her! - krummer fra de riges bord! I har ikke brug for mere! - løbende får I par ekstra krummer hist og pist men ellers så skal I finde Jer i det vi gør! - dddyygggtttiiigggeeee!' - sådan opfatter jeg dem (og alle andre lign.opfindelser)

det er ikke sure opstød (ej heller for at ødelægge tråden)...- jeg er bare generelt træt af at vi i Dk er så 'ydmyge' og 'taknemelige' som vi er...og finder os i så meget (og gemmer os altid bag 'vi har det alligevel godt' og 'og du skal tænke på at blablabla' og alt det der...)
#198783
Jeg ved ikke helt hvad det er, du er træt af, for i DK er vi hverken ydmyge eller taknemmelige. Vi har generelt heller ingen manerer eller pli. Sådan opleves vi af udlændinge, som kommer hertil, samt af indbyggere (og andre turister) i de lande, hvor vi tager på ferie: vi er de, der larmer mest, er mest uhøflige og giver færrest drikkepenge - til gengæld forlanger vi den bedste service.

For at vende tilbage på sporet: det tager tid at oversætte materiale til dansk. Det tager også tid at forhandle rettigheder på plads under de danske monopolagtige tilstande for fremvisning af videomateriale.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46