Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SlimJimbo
Hej

Jeg skal ud og købe nyt 65" tv til Black Friday og er landet på enten Philips 811 eller Philips 951 (911 er ikke interessant, da jeg allerede har en ny soundbar) afhængig af hvor gode tilbudene er.

Inden jeg køber kunne jeg dog godt tænke mig at høre om der er nogen der har konkret erfaring med Philips tv'erne?
Af SlimJimbo
Jeg har læst anmeldelsen og det er bla. derfor jeg overvejer den :-)

Men jeg tænkte på om der nogen der faktisk har praktisk erfaring med nyere Philips tv. Levetid, hvordan er deres historik med softwareopdatering - bibringer de noget godt, eller gør de det værre, evt. andet? Mht. tvOs bruger jeg apple-tv, så det er irrelevant :-)
Af henrik.yde
Jeg har haft 4 Philips TV siden 2016, og levetiden er hverken bedre eller dårligere end alle andre TV. Det første jeg havde blev ramt af burn-in, og blev derfor ombyttet u/b. Der kommer typisk softwareopdateringer 3-4 gange på et år. For mit eget vedkommende er Ambilight den væsenligste årsag til at jeg holder fast i Philips.
Af kimklarup
Er det ikke sådan at med deres smartdel kan man ikke streame bl.a. de britiske tv serier på DR appen pga noget med rettigheder og opbygningen af deres app og hvis det er et issue skal man streame via tlf/tablet/appeltvboks m.m. Eller var det bare i gamle dage?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der kan være begrænsninger med visse udsendelser, grundet rettigheder vil de ikke kunne vises på et TV der vi være spærret (DRM), derimod er der ingen begrænsninger ved brug af en extern enhed. (Google TV/ATV).