Debat og r√•d om tv-sk√¶rme. Alt hvad der handler om k√łb og brug af fladsk√¶rms-tv
Af PhDream
#170415 Hvad er der galt?

De skriver, at det er LGs bedste plasma nogensinde. Konkurrenternes er bare bedre. Hvis LG forbedrer sig endnu en gang til næste år, kan de måske indhente Samsung, som er stagneret lidt på plasma fronten.
Af THM
#170418 tvungen s√¶beoberaeffekt er i mine √łjne et stort skridt tilbage.
syntes også det er ærgeligt at der ikke er billede længere ud til kanten...
Brugeravatar
Af edinger
#170421 Det skal nu nok blive en s√¶llert alligevel ‚Äď "bare det er p√¶nt" (host, host!)
Af 2 T ¬īer Uden H
#170422 Tjaa det er i det mindste godt at se de har gjort lidt ved sort niveau¬īet, dog desv√¶re ikke helt p√• h√łjde med konkurrenternes.

Jeg undres ogs√• over at man som n√¶vnt skal tvinges til at se p√• s√¶beopera effekt, er det her ikke ogs√• LG f√łrste plasma med Frame interpolation?

Er det mon en ting der kan udbedres i en software opdatering til at man selv kan √¶ndre p√• trumotion systemet? S√• fremt LG selvf√łlig √łnsker det.
Senest rettet af 2 T ¬īer Uden H 27. jul 2012, 21:04, rettet i alt 1 gang.
Af THM
#170425 jo hvis lg √łnsker det kan de nok godt.
det er fint med forbedret sortniveau, men sortniveau er ikke alt.
havde h√łrt det med trumotion fra den store tv shootout i USA, hvilket var grunden til jeg ikke turde vente p√• den nye model, men valgte at k√łbe den gamle da den kom p√• tilbud.
Af pjonassen
#170503 Jeg har lige k√łbt et LG 60PM970T.

Det har nu k√łrt i 4 dage og jeg ser ikke det store problem.

Der har p√• de 4 dage v√¶ret 2 firmware opdateringer, s√• mon ikke der kommer en opdatering hvor det bliver muligt at sl√• Trumotion fra - hvis man √łnsker det.

Jeg har opgraderet fra et LG 60PS8000 og er indtil videre meget godt tilfreds.

Mit eneste √łnske er, at jeg ville √łnske at de havde beholdt designet fra PS8000'eren da det fald mere i min smag.