Samsung præsenterer S'UHD og nye, billigere Ultra HD-tv. S'UHD tager skridtet videre fra Ultra HD-opløsning. Der er en helt ny Smart TV-platform baseret på Tizen, som Samsung tror på er fremtiden. Og så er der flere buede tv end sidste år. Fuldt overblik her.
De store temaer for Sony i 2015 er Ultra HD samt Android TV, der vil erstatte den nuværende tv-platform. Sony lancerer også nye Full HD-modeller med Android TV og senere på året begynder de så småt på HDR (high dynamic range). Her er et fuldt overblik over Sonys 2015-skærme.
webOS i næsten alle modeller. Ultra HD findes fra 6-serien og op, mens Full HD så småt er ved at forsvinde. LG er stadig eneste med OLED og i år tager LG OLED til næste niveau ved at lancere Ultra HD OLED-TV. FlatpanelsDK bringeret fuldt overblik over LGs 2015-tv - inklusiv danske priser.
Philips har afsløret deres nye fladskærme. Det første store tema i 2015 er Ultra HD, som vil være at finde i flere modeller end nogensinde. Det andet store tema er Android TV, som Philips vil omfavne fuldt ud. FlatpanelsDK bringer her et fuldt overblik over de nye 2015-skærm.
Opdateres løbende. Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
Panasonic har præsenteret 2015-skærmene, og FlatpanelsDK bringer et fuldt overblik. Der er fuld fokus pæ Ultra HD og kun fæ Full HD-tv. I high-end tilføjes HDR og bredere farverum. Panasonic lancerer ogsæ deres første buede tv-skærme i 2015.
FlatpanelsHD

Forfatter Besked

Ny på siden

Hej Jeg skal have et nyt tv. Det skal være på 46" eller maks 120 cm i bredden.

Jeg ved ikke om det skal være et LCD eller et LED?
Jeg vil helst have et LED, men hvorfor ved jeg sgu ikke. Men er vel nok fordi det er det sidste nye ;)

Har et maks på 10.000 kr. men (meget) gerne mindre.

Jeg har kigget på Samsung's UE46B6050 og LG's LCD 47SL800.

Super entusiast

Hvad er dit spørgsmål? Om LED eller Plasma er bedst?

Ny på siden

mit spørgsmål er om jeg skal vælge et LED eller et LCD. Er det de ekstra penge værd at købe et LED?

Og om der var andre forslag til nogle modeller end de 2 jeg har nævnt i skreven prisklasse.

Super entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: Valby, Kbh.
46" LCD-LED til 10K? Bum, bum...

Er der en "seriøs" grund til, at du ikke vil have plasma? Andet end, at det ikke er "det sidste nye"?

Til 10K synes jeg, du skulle overveje at tage et kig på nogle af årets testede plasmamodeller fra Panasonic og LG.

Ny på siden

OK, Jamen er de ikke lidt dyre i strøm eller høre det fortiden til. Og så er der størrelsen. Det skal være et 46" eller 120 cm. bredden....

Manuducend

hvad med et sådant:
http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic- ... 6083p.html

Udskriv emne
Svar på emne Side 1 af 1 [ 6 indlæg ]