Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Aviator
#73403
Jeg er yousee fuldpakke kunde, og har med fornøjelse og uden problemer fundet alle de digtiale kanaler - 168 stks (samt 40 analoge)

Nu er det bare lige det helt store problem - sortering af kanalerne ?? Samsung fortæller at der ikke findes en update på dette, da Mpeg4 tuneen i mit tv er statisk.
Den manuelle sorteringfunktion i menuen er faded ud nu, og kan ikke aktiveres (kun på analoge)

Er der nogen som ved hvad dette betyder? Er det noget en fremtidig update kan afhjælpe?

Jeg er ved at eksperimenterer med favorit systemet i TVet, men jeg vil godt blive glad for at få kanalerne lagt ind i system som man kender = DR1 påknap 1, og TV2 på knap 2 osv.

Hvor mange rigtige HD kanaler er egentlig gratis på yousse - har ikke rigtigt fået sat mig ind i det, men ser der på de fleste kanaler at opløsningen er 576i.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#73404
A866 kan ikke sortere digitale kanaler. Din eneste mulighed er at lave favoritlister, som du heller ikke kan sortere i.

Der er ingen gratis HD-kanaler på Yousee. Dem skal du betale for. DR HD vil komme senere på året.
Af Aviator
#73405
Haj yakken,

Tak for svar.

Er det noget den måske kommer til at kunne med en fremtidig update?
Af Aviator
#73407
Haj yakken,

Tak for svar.

Er det noget den måske kommer til at kunne med en fremtidig update?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#73408
Det tror jeg ikke du skal regne med. Modellen er ved at være gammel og Samsung har ikke meldt ud, at de overhovedet ser det som en fejl.
Af Tom-H
#73413
yakken skrev:A866 kan ikke sortere digitale kanaler. Din eneste mulighed er at lave favoritlister, som du heller ikke kan sortere i.

Der er ingen gratis HD-kanaler på Yousee. Dem skal du betale for. DR HD vil komme senere på året.
Jeg fandt faktisk en enkelt HD kanal som var gratis, MTV HD. Den sender dog kun om aftenen kan jeg se. Men det så også den eneste, de andre er betalings kanaler.
Af Aviator
#73416
Tak for svarene ..

Nick_S jeg har lavet denne updatering - men jeg forsøgte mig lige igen med en manuel lagring - den virker fortsat kun under analog sending. Digital er ikke highlighted i menuen, og kan derfor ikke aktiveres.

Updateringen er fra april, så jeg håber de pønser på en ny. Så gammelt er 866ereen da heller ikke.

Alle som har erfaring hertil appeleres til at komme med råd og erfaring.
Af Nick_S
#73448
Jeg har en kollega der fik det til at virke på hans 866'er med selvsamme opdatering.
Jeg hører ham lige på mandag hvordan.
Af joachimnb
#73466
Ville være super hvis du lige hørte ham ad hvordan. Tror mange venter spændt på svaret :).
Af Aviator
#73470
Ja det kunne være helt fantastisk at hører om vi har overset noget. Det eneste jeg kan se updateringen har gjort er at selekterer de digtiale kanaler så "fuldpakken" ligger i rækkefølge .... men ikke mere end fx. Kanal5HD og andrer ligger og roder rundt blandt dem som en kodet kanal. Nu skal man helt op til kanal 70 førTV1000 og de andrer kommer...

Kanallisten vil dog stadig ikke vise tv fra kanalen når man køre i "fuld vejledning" - ikke at det gør noget, men man kan se den tænker oppe i venstre hjørne af skærmen.

Glæder mig til at høre nærmer ...
Af eXeel
#73524
Vil en Panasonic X10 kunne sortere de digitale? Det lyder da utroligt underligt, det ikke er en mulighed!
Af samsungdk
#73640
Aviator skrev:Haj yakken,

Tak for svar.

Er det noget den måske kommer til at kunne med en fremtidig update?
Hej A

Der kommer ingen update til A modeller Så du kan sotere de digitale kanaler, Grunden til det er os at Der er noget der hver 45Min på DVB-C bliver opdateret, noget de kalder Dynamisk CI og den ville omplacere dine kanaler hvis man kan placer dine kanaler som du vil. VI arbejder på at få dette løst. Du er velkommen til at skrive en mail til på flatpanals.

Jeg svare alle beskeder.
Der ligger en update på samsung.dk der kan placer dine Danska kanaler i starten.

SamsungDK
Af Aviator
#73721
Hej S,

Er A modellen en speciel dårlig model man ikke vil supportere ??

Men forstår jeg dig ret, er dette et generelt problem på alle DVB-C modtagere. Den dynamiske CI hentes vel af alle DVB-C modtagere, og skaber den omtalte forstyrrelse.

Jeg har hentet updaten, og erfaret at de danske kanaler nu ligger i en form for rækkefølge, men erfarer også fortsat er der kommer nogle af de kodede kanaler ind mellem dem stadig - men for langt de fleste kanaleres vedkommende ligger de kodede så langt frem at frustrationerne ikke længere er af finde på min matrikkel :-)

Jeg håber at problemet på en eller anden måde kan løses, og er dette et isoleret Samsung problem, bliver jeg da også ked at mit valg af TV - som blandt andet anbefalingen herinde fra var med til at undestrege for mig.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9