palleti skrev: ↑21. okt 2023, 11:13
Mit 55B6 er kun 6-7 år gammelt men har udviklet de kedelige r..irriterende grønne striber forneden og står til udskiftning, og så ligger det jo lige for at være klar når Black Friday ruller af stablen om en måned. Men jeg formoder der er faldgruber når de store kæder plastrer hjemmesiden til med hvad der umiddelbart ligner megagode tilbud...? For det første, er der erfaring for at de bedste tilbud er på selve dagen? For det andet, dukker der varer op med mindre gode specs som er produceret direkte til BF?
Hvis du ikke tidligere år har besøgt Flatpanels op til og på Black Friday, så laver vi en liste over de bedste tilbud, hvor vi markerer gode – og dårlige – tilbud baseret på egen indsamlede prishistorik. Listen er linket til TV-databasen, hvor man kan få al hård data på TV-modellerne.
Du kan til inspiration se listen fra Black Friday 2022 her:
https://www.flatpanels.dk/blackfriday2022.php
Der findes kædemodeller, som måske har en anden fod eller farve på rammen, som man bør være opmærksom på. Det kan man allerede nu tjekke i TV-databasen, men i år markerer vi dem også i selve Black Friday-listen.
De gode priser plejer efterhånden at blive afsløret før Black Friday, da hele tilbudsperioden er blevet strukket ud. Jeg synes du skal begynde så småt at følge med 10-14 dage før selve dagen.
Listen kommer online inden længe.