8. nov 2017, 16:39
#260496
Har haft det samme problem. Go til NETWORK og slå fra WI-FI DIRECT.
Nu kører uden at falde af wifi.
Er der nogen som har Discovery menuen ligesom min, kun tegning og ingen billeder fra igangværende udsendelse?
Stein skrev:mhras skrev:Hejsa.
Jeg opretter en sag nu hos Sony. Jeg er SÅ træt af at TV'et hele tiden ryger af og på vores wifi. Vores PS4 og vores mobiler kører helt fint og falder ikke af.
Jeg bliver så træt....
Jeg har forsøgt med at oprette en sag ved Sony , og de sendte en mand ud , som lavede en masse hokus pokus og det hjalp , i en måned .
Jeg er så træt af Sony support , de er til at lukke op og skide i .
De kan eller vil ikke tage problemer alvorlige og gøre noget ved det.
Min router står 90 cm fra tv og det har kørt upåklageligt på wifi i en måned , efter opdatering , og nu er problemet der igen.
Stein
Har haft det samme problem. Go til NETWORK og slå fra WI-FI DIRECT.
Nu kører uden at falde af wifi.
Er der nogen som har Discovery menuen ligesom min, kun tegning og ingen billeder fra igangværende udsendelse?
Vedhæftede filer
DSC_3193 (1).jpg (593.53 KiB) Vist 7414 gange