aalb1970 skrev:JanMadsen skrev:Så har jeg lige prøvet med et kabel direkte til fiber modem og stadig samme dårlige forbindelse til netflix ? Er der nogen andre der har et lg b7 der har problemer med netflix?
Jeg oplever også problemer med Netflix. Har testet forskellige 4K DV titler, og de er alle meget langsommere til at nå op i 2160/15.26 end mit gamle Samsung. Men efter 5-6 minutter, hvor bitraten flukturerer op og ned mellem 240p og 1440p stabiliserer den sig på 2160/15.26.
Når det er sagt er jeg dog lidt i tvivl, om det er LG'en der er problemet, eller om fejlen ligger hos Netflix. Jeg hælder mest til det sidste, da Netflix opfører sig lige så tosset på min Xbox One S.
Jeg købte 557BV i mandags, og har også til tider store problemer med netflix.
Ind imellem fungerer det strålende, billedet er simpelthen out of this world, med dolby vision.
Men nogle gange går der lang tid med loading, og billedet ligner lort (sikkert 240p).
Man kan jo desværre ikke se hvad for en opløsning den kører i... eller har jeg misset noget?
Når jeg kører en test af netværk inde i netflix-appen, får jeg nogle gange 36 Mbit/s og i de tilfælde hvor opløsningen er faldet, siger den 0,5 Mbit eller deromkring.
Hvis jeg samtidig kører en speedtest fra mobilen, som er koblet på samme wifi, og lige så langt fra routeren, får jeg konstant mellem 30 og 36 Mbit (har en 35 Mbit forbindelse).
Det sjove er, at hvis jeg skifter til netflix på apple tv, som også er koblet til wifi via det samme netværet, og står 25 cm under tv-et - så får jeg et ok billede.
Nu er den jo ikke 4k, men det ser ud til at gå direkte i 1080p
Har ikke forsøgt kablet forbindelse, men lyder på jer som at det ikke har nogen gevinst? Jeg skal forsøge at finde en kabel og koble op - dog burde det være unødvendigt, når det i 50% af tiden fungerer udmærket.
Hvad kan vi gøre? Har nogen en løsning? Er det netflix der prioriterer apple tv?
Fandt ellers den her tråd
https://www.avforums.com/threads/netfli ... 93/page-27
-M