I'm fighting an uphill battle...
Ringede til Elgigantens kundeservice, kom hurtigt igennem til en salgsmedarbejder, og blev stillet videre til en servicemedarbejder.
Begge to var utroligt overstående overfor mit dilemma om at få udskiftet mit nye B6V til en B7V model. De var flinke og hjælpsomme, og havde virkelig ja hatten på. De kunne selvfølgelig ikke love noget, men kunne ikke se det skulle være et problem.
Lige indtil jeg et par timer senere blev ringet op af Mikkel fra Hjørring afdelingen hvor den var købt.
Han kunne desværre ikke tage den retur, for så bliver det jo til en B-vare. Den bliver svær at sælge når den har været åben (original emballage haves), og når B7V kun koster 2.000 kr. mere, men jeg kunne måske prøve Aalborg afdelingen.
Jeg ringede igen til Elgigantens kundeservice, og fik snakket kort med to andre fra salg og service. De var også søde, og selvfølgelig kunne de ikke love noget, men jeg følte virkelig de alle prøvede at hjælpe mig
De ville få en fra Aalborg afdelingen til at ringe til mig lørdag formiddag, så vi kunne få snakket om tingene og måske finde ud af et bytte. De synes også min sag lød fornuftig
Det skal dog lige nævnes, at TV'et er hentet tirsdag den 12. september via collect@ store. Det blev dog først sat op fredag den 15. september, da jeg skulle have et nyt vægbeslag i Harald Nyborg.
Mikkel nævnte at hvis det var indenfor perioden på de 14 dage ville det ikke være noget problem, men fordi det lige var 3 dage udover, så kunne vi ikke snakke om tingene.
Jeg har ellers kvitteringen for vægbeslaget, og brugte det som argument for, at de 14 dages prøve først galt efter TV'et var kommet op og hænge, men det virkede ikke med ham.
Nu vil jeg sove, og håber på jeg vågner op til en god nyhed i morgen!