Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bond
#236120
bleze skrev:TV er produceret i Juli måned og leveres derfor med nyeste firmware som er fra Marts.

Jeg har fundet en LG remote app som virker men der er ingen info knap i den heller.
Den seneste firmware er fra 13.07.2016 iflg. website. Desværre skrive LG ikke hvilke ændringer fortages øv.øv. Men har læst i en US tråd at lag er noget højre end forventet på 6BV.
#236122
revorge skrev: Jeg mener faktisk Netflix streamer i HDR også i 1080p, selvom jeg ikke er 100 procent sikker. Super det med info knappen kan løses med appen, selvom jeg da principielt er enig i det ville være rart at havde den på fjernbetjeningen...
Den streamer HDR fra starten, så den må næsten få det med i alle streams. Alle film starter jo lavt indtil hastigheden er bekræftet.
Af Bond
#236123
duskern skrev:
Bond skrev:Nu mens jeg selv venter på min egen 65'er og nu siddet og læst side op og side, særligt om forskellen der i mellem modellerne G-E-C og B. med b.la. deres SoC og nogle af de små fejl der kan være i skærmene. Bare lidt nysgerrig om i alle køre med samme firmware? og har i evt. opdateret firmwaren.
Hvad er SoC? Hvilke fejl tænker du på her? Kan man tjekke et sted hvilken version der er nyest af LG's firmware til ens TV, så man kan vurdere om man har det nyeste?
SoC står for/ system on chip og er som sådan motoren i skærmen hvor også Dolby Vision indgår, og det ser ud til at den er forskellig fra modellerne i mellem sig. G og E modellen skulle være ens og give et bedre billede end B og C da der benyttes en anden SoC, men om det kun er i forbindelse med Dolby Vision ved jeg ikke, så lang er jeg ikke noget i gennem endnu.

Jeg vil tror man kan checke det, men jeg har ikke fået mit endnu så jeg kan ikke selv se efter, desværre.
Af bleze
#236126
Bond skrev:Den seneste firmware er fra 13.07.2016 iflg. website. Desværre skrive LG ikke hvilke ændringer fortages øv.øv. Men har læst i en US tråd at lag er noget højre end forventet på 6BV.
Mon ikke at "Software_File(Version_03.17.06).zip" betyder d. 17/3? Det er også den firmware TV blev leveret med og når man checker via menuen siger den at der ikke er nogen nyere firmware.
Af duskern
#236127
Simon R. skrev:Nej LG's egen app har utroligt nok ingen info-knap. Men det har app'en "Smart Remote", prøv den, det virker her.
Kan du lægge et screenshot op af den? Jeg ved ikke helt om det er den rigtige jeg har fået fat i da der er flere forskellige der hedder næsten det samme. Er den til Android?
Af Simon R.
#236128
duskern skrev:
Simon R. skrev:Nej LG's egen app har utroligt nok ingen info-knap. Men det har app'en "Smart Remote", prøv den, det virker her.
Kan du lægge et screenshot op af den? Jeg ved ikke helt om det er den rigtige jeg har fået fat i da der er flere forskellige der hedder næsten det samme. Er den til Android?
iOS - ved ikke, om den findes til Android. Gør den vel ikke, hvis du ikke kan finde den...:)
Af Simon R.
#236130
duskern skrev:De fleste apps findes til både iOS og Android. Kunne være fedt med sådan et screenshot :)
Well, ved ikke hvordan jeg lægger et screenshot ind her, men søg efter "Smart Remote" og find et ikon der er sort, med en rød powerknap indeni - firmaet hedder TINAC inc.
Af bleze
#236141
Info knap i app viser bare det samme som når du kører op i venstre hjørne med pilen - ihvertfald på HDMI indgangene. Så jeg er lige vidt
Af duskern
#236210
Bond skrev:Nu mens jeg selv venter på min egen 65'er og nu siddet og læst side op og side, særligt om forskellen der i mellem modellerne G-E-C og B. med b.la. deres SoC og nogle af de små fejl der kan være i skærmene. Bare lidt nysgerrig om i alle køre med samme firmware? og har i evt. opdateret firmwaren.
Jeg har ikke lavet en opdatering endnu, tror jeg ikke. Jeg kan lige tjekke hvilken version den kører med når jeg kommer hjem.
Af duskern
#236211
Bond skrev:
bleze skrev:TV er produceret i Juli måned og leveres derfor med nyeste firmware som er fra Marts.

Jeg har fundet en LG remote app som virker men der er ingen info knap i den heller.
Den seneste firmware er fra 13.07.2016 iflg. website. Desværre skrive LG ikke hvilke ændringer fortages øv.øv. Men har læst i en US tråd at lag er noget højre end forventet på 6BV.
Hvordan skal det forståes mht lag?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13