Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#183712
Som det kan ses af Rasmus' indlæg, så er der en forskel på autodetektion af links (den første) og links skrevet i URL-tags (det sidste). Lidt mærkeligt at systemet ikke bruger samme CSS til begge dele...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183717
Jeg har prøvet at lave en lille ændring som måske også giver markering af det første link. Vores server skal dog lige opdatere cache. Det kan godt tage en time eller to, så jeg må lige vende tilbage og se om det kører senere.

I processen fik jeg også understreget alle overskrifter ude på forsiden :) De går også væk igen, når serveren har opdateret cache.
Af PeterD
#183725
Er det kun mig der får den besked?: ::l

Syntes STADIG det er usmart at få en besked " Du er nu logget ind. Klik her for at vende tilbage til siden"...Syntes ellers det problem var løst tidligere, da jeg testede det, men nu skulle jeg logge ind igenm...

Hvorfor ikke bare logge ind og så kommer debatforum frem...?

Eller få siden til at huske ens kode, når man logger ind flere gange om dagen...?


Nå.,,Men det er åbenbart bare mig der syntes dette er irriterende i hverdagen, når man besøger Flatpanels.dk ca. 20 gange om dagen...

Er det ikke sådan ved jer andre..? Gør jeg mon noget forkert? O-O

Igen. Tak for at gøre det til Danmarks Bedste Debatforum vedr. fladskærme og computerskærme...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#183732
Autologin virker fint her på alle mine browsere - både på den bærbare, stationære og alle mine i-devices. Hvad bruger du siden det ikke virker hos dig? Ingen steder er jeg endnu blevet logget af siden skiftet til det nye forum.
Af PeterD
#183737
HOV, Nu er problemet løst...Tak!

Jeg gik fra debatforumet, skrev i adressefeltet i google.dk: Jp.dk. (Jyllands-Posten) Kom ind på Jp.dk og skrev flatpanels.dk igen og gik i forum og jeg blev logget ind automatisk uden at den skrev "Du er nu logget ind. Klik her for at vende tilbage til siden...

Jeg krydser fingrer :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183750
PeterD skrev:HOV, Nu er problemet løst...Tak!

Jeg gik fra debatforumet, skrev i adressefeltet i google.dk: Jp.dk. (Jyllands-Posten) Kom ind på Jp.dk og skrev flatpanels.dk igen og gik i forum og jeg blev logget ind automatisk uden at den skrev "Du er nu logget ind. Klik her for at vende tilbage til siden...

Jeg krydser fingrer :)
Så snart du er logget ind på alle dine enheder, så burde de alle holde fast i din information i fremtiden (husk at afkryds feltet, så du forbliver logget ind). :)

Bemærk dog, at hvis du nogen gange fjerner cookies i dine internetbrowsere, så skal du logge ind igen. Det gælder ikke kun her på siden, men på alle sider.
Af klinge
#184487
Hvordan går det med at rydde op i RSS feeded. Gerne så der ikke er så mange replies listet?

Og hvordan ser det ud med at fjerne alle "mellem dialogerne" når man poster og så senere skal springe til sit eget indlæg med et ekstra click?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#184489
klinge skrev:Hvordan går det med at rydde op i RSS feeded. Gerne så der ikke er så mange replies listet?

Og hvordan ser det ud med at fjerne alle "mellem dialogerne" når man poster og så senere skal springe til sit eget indlæg med et ekstra click?
Det reneste feed lige nu er dette:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/syndication.php

Det er dog stadig ikke fri for "Re". Jeg er i dialog med nogle af folkene bag forummet, da det tilsyneladende ikke er et problem med feedet med med forumkoden. Jeg havde håbet at nå de fleste ting før jeg begyndte at kaste mig over de mange anmeldelser af 2013 fladskærmene, men de kommer væltende ind lige nu, så jeg må prøve at presse kodningen ind, når der er lidt rum.

Mht. dialogboksene, så sender har jeg ikke fået kigget på det. Men de var her nu også i det gamle forum?
Brugeravatar
Af edinger
#185287
Kan det passe, at muligheden for at slette fejloprettede indlæg ikke længere findes? O-O
Af Bent odense
#185295
Klik på ret,og op over indlæg står der ret indlæg ud for lille rubrik man klikker på.

DER efter klik udfør,så kommer der rubrik med (JA)-(NEJ) for slet indlæg.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8