Har sendt følgende til Samsung via deres hjemmeside
Mit helt nye tv som jeg fik igår, har en fejl. det slukker af sig selv. efter søgen på div forum kan jeg se at det er en kendt fejl på netop det tv. Hvordan kan Samsung leve med en kendt fejl og ikke gøre noget ved den på sit store flagskib af tv. Nu er det pt kun sket en gang for mig men jeg kan se på forummet at fejlen er kommet for og blive. Jeg sender lige Samsungs svar til en anden kunde om selv samme problem
I alle mine kommunikationer med Samsung Nordic (Support) har jeg snakket med en "Laura" - sidst fike jeg denne feedback:
"Hej Morten,
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.
Mange tak for din tilbagemelding. Vi skal bringe dette videre til de
ansvarlige, kan dog desværre ikke sige noget om hvorvidt det kommer
i den næste opdatering.
Hav en god dag!
Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte
os igen.
Med venlig hilsen
Laura
Samsung Support
Tel.: 70 70 19 70 (alle opkald til nationaltakst)
Åbningstid: Mandag - fredag 09:00 - 18:00
Hjemmeside:
www.samsung.dk"
Så hvad gør Samsung for at løse denne gennerelle fejl