Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#54616
Hej.

Da jeg er lidt på udkig efter ny Panasonic Plasma tv. surfede jeg lidt rundt som så mange andre. Så til min underen at PRC-DATA. havde nogle særdeles gode priser. F.eks kostede en Pana 50"PZ800 kun 18K Mod normal 25K i et Panasonic center. Et af flere eks. Hvor de er billiger.

Nogen det kender til stedet? Om hvorfra de opkøber produkterne? Hvordan deres generelle service er?

Tænker naturligvis på om produkter er importeret fra Tyskland.m.m... dermed kan holde priserne nede. Så kan det var lidt lige meget.
Af J2NK
#54684
http://www.prcdata.dk/produkt/panasonic ... 1/udvidet/

"Panasonic TH 50PZ800E *TILBUD - SPAR 9000,- DANSK MODEL*"

Panasonic er i gang med at lancere en ny produktrække, prisen er nok sat ned for at tømme lageret.

PRC-Data er et af de mere pålidlige net forhandlere du kan finde, de har hovedkvarter i Viborg, produktet kan afhentes efter behov.

Den koster forresten kun 16k.

Denne del af forummet er dog til køb/salg imellem medlemmer, tråden skal nok flyttes til forhandlere.
Af bobonet
#55411
Kan kun sige godt om PRC-Data handler der tit, og de har god service, og RMA er intet problem, de enkelte gange jeg har benyttet mig af RMA, har jeg fået det byttet på stedet.