Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kfk
#5464
Jeg kan på det varmeste anbefale denne forhandler til jer alle.
Jeg har haft en 37" fladskærm hjemme (Viewsonic) og benyttede mig af returretten ved internethandel.
Det forløb fuldstændig uden problemer, no questions asked, og pengene hurtigt retur.
Et skoleeksempel på god kundeservice.
Brugeravatar
Af yksa
#5465
har også selv prøvet det firma og er meget tilfreds med deres service :)
Af Dyg
#7004
Superservice!


Sendte mig en defekt skærm , men kundeservice var i top!
Af Svuppe
#7980
Direkte på grund af jeres anmeldelser her af denne forhandler, så købte jeg forleden en Eizo skærm hos dem. Og så er de en af de få, der er lagerførende i Eizo skærme.
Papkassen var lidt medtaget udenpå, så jeg frygtede at det var en tidligere returneret skærm, men indholdet var fuldkommen urørt og helt i orden.

Jeg kan også kun anbefale dem. Når hjemmesiden siger at noget er på lager, så er det det også. I hvert fald i mit tilfælde.
Brugeravatar
Af hightower
#8498
Jeg kan kun anbefale dem, selvom jeg var lidt betænkelig i starten - det er trodsalt dem der stod bag X-data (til dem der ikke kan huske det store firma, som gik nedenom og hjem for en del år siden - jeg mistede 400kr på det).
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#10481
Jeg har også for nyligt handlet der og er meget positiv over det.

Jeg havde bestilt to varer, hvor den ene hvade lidt længere leveringstid end den anden - som også fremgik af hjemmesiden. De sendte dog i stedet den første vare med det samme og så fik jeg den anden dagen efter. Super service og fragtprisen var den samme.
Af Niels
#14295
Bumper lige tråden :)

Har lige købt en del gennem computersalg.dk og må tilslutte mig jublen. Super god service. Jeg har ikke været så tilfreds med deres leveringer. Tre gange ud af tre, har de ikke overholdt leveringstiderne, primært pga. at deres systemer sagde at varen var på lager og ikke var det alligevel. Da mit grafikkort ikke var kommet, tilbød han mig et nyt og dyrere til samme pris for at godtgøre for fejlen. Da jeg købte et CD drev for min bror, var det ikke blevet sendt fra deres leverandør 2 dage efter lovet levering. Jeg ringer og brokker mig, og han sender mig i stedet et andet drev, uden fragt og til deres kostpris. Det fik jeg ham til ved bare at snakke med ham og fortælle at jeg var blevet skuffet 3 gange.

Husk at fortælle sælgerne at I er godt tilfredse. Arbejder i detailhandel, det gør en forskel når kunderne fortæller når det er tilfredse og ikke kun når det modsatte er tilfældet.
Af MiniatureZeus
#16184
Jeg håber at i alle sammen oplevede den fantastiske lagerservice mellem august 05 og december 06 8)

(hint: jeg var lagermedhjælper i den periode :p)