Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hebbach
#45518
Hejsa.
Bestilte mit igår ved Getmore og fik det for en times tid siden med Post Danmark. Kassen og tv havde ikke en skramme.
Det var ovenikøbet den "nye" model TH-42PX80EA, som jeg forstår ikke skulle have de samme HDMI "problemer" som E-modellen (Se andre indlæg ang. dette)

Alt i alt en god service og hurtig levering må man sige.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#45525
Jeg har personligt ikke særlig god erfaring med Getmore. Jeg har både oplevet mangelfulde svar på servicemails, markant forsinket levering og problemer med RMA.
I min mening ikke en anbefalelsesværdig forhandler.
Af LowDog
#45531
Har også læst for meget dårligt om getmore til at det bliver dem. Men hvilke af de andre kan anbefales så ?
Af LowDog
#45549
Snakkede lige med laptops.dk og det er også EA modellen de har samt afhentning er mulig i Vejle. Så tror det bliver der:) Glemte bare at spørge om det var parallel, nogen af jer som ved det eller hvordan man ser det? Synes ikke lige der står noget om det på deres hjemmeside.
Af Enurunner
#45673
Jeg har lige fået svar fra happii i dag. Deres TH42px80 er ikke parallelimport og står i øjeblikket til 6769 kr. http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=159959
Dog ved happii manden ikke om det er en E eller en EA model de har.
Han skrev til mig:
Hej Rune,
Vi forhandler ingen form for parallelimport, så varen kommer fra den danske producent.
Jeg har desværre ikke mulighed for at kontrollerer om det er den nyeste model der står på vores lager hotel, men vi sælger mange af denne model, så muligheden for at de "ældre" modeller er solgt er god.
Hav en god dag.


Med venlig hilsen | Best regards
Happii Info


Jeg har aldrig handlet med happii før, men har tænkt mig at "slå til" inden for den næste uge.