Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mhzeen
#32122
Er tæt på at købe en skærm hos dem, er der nogen der har nogen form for erfaring med handel hos dem?

Jeg skrev en email til dem for at spørge på Sony da jeg primært har kig på Sony, de svarede således tilbage at alle deres Sony produkter ikke er parallelimport, så det håber jeg er rigtigt.

Glæder mig til at høre fra jer :)

Morten
Af cannavaro
#49437
Jeg var tæt på at købe min skærm igennem Edbbiksen.dk, fordi de ifølge deres hjemmeside ikke importerede varer fra udlandet, hvilket er vigtigt for mig, da mit tv's pågældende producent yder en fornem service herhjemme i Danmark.

Ifølge deres hjemmeside, var der 4 stk. på lager, men da Jeg har bestilt, får Jeg en mail om, at varen er i restordre.. På deres hjemmeside skriver de, at de opdaterer hjemmesiden flere gange om dagen, men det skulle man ikke tro. Oplevede det efterfølgende en gang til, dog på en anden vare.

Begge gange ophævede jeg købet, og det var der ingen problemer med. Jeg ringede til dem, hvorefter de annullerede handlen, hvilket Jeg kunne bekræfte via mit ordrenummer på deres hjemmeside, men pludselig kommer en fragtmand ugen efter med tv'et.

Da Jeg ikke er hjemme, skriver min "bedre" halvdel under på at modtage varen. Efterfølgende kontakter jeg dem, for at forhøre mig om denne uheldige situation. De lover at sende mig en RMA-seddel, så Jeg kan sende den retur kvit og frit. De havde dog gudskelov ikke trukket penge fra min konto, men i stedet sendt en regning, som skulle betales inden 14 dage.

Dagen efter, sender de en mail, hvor de skriver, at jeg selv skulle have lavet en ny ordre på samme tv, hvilket jeg absolut ikke har, og hvilket heller ikke fremgår inde under mine konti på deres hjemmeside. Jeg ringer selvfølgelig og brokker mig, men de står fast. Jeg gør opmærksom på, at det så er meget mærkeligt, at der ikke fremgår noget som helst inde under min konti. Jeg giver dem sågar min kode. De accepterer denne gang at sende en RMA-seddel, men da Jeg skulle rejse, ville Jeg ikke kunne nå at sende den retur før om 3 uger. Da de under ingen omstændigheder vil acceptere, at modtage skærmen efter de 14 dage, til trods for at de har lavet fejlen, ender det med, at jeg selv må hoste op med 281 Kr for at sende skærmen retur, da de 14 dages returret ellers ville ophøre.