Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#355675
Jeg lige fået leveret mit nye 65 LG C3 fra Elgiganten. Efter jeg har sat det op på standen, vil jeg så tage de 2 gule stykker tape af for at fjerne beskyttelsesfilmen.

Til min overraskelse ryger de 2 stykker tape bare af, det ser ikke ud til at der er nogen beskyttelsesfilm på. Efter nærmere eftersyn kan jeg se at der på midten af skærmen er ser ud til at være en lille indtørret "fedtplet".

Jeg har kigget på nogle youtube videoer, og der ser der ud til at være film på. Er det normalt at der ikke er film på et nyt OLED TV fra LG?
#355680
Det samme skete for mig da jeg skulle fjerne filmen fra mit C3 men tro kig filmen er der. Tag forsigtigt med en negl i kanten af skærmen. Brug evt en lommelygte for at se kanten af filmen.
#355682
ChrisJJ skrev: 6. dec 2023, 19:34 Det samme skete for mig da jeg skulle fjerne filmen fra mit C3 men tro kig filmen er der. Tag forsigtigt med en negl i kanten af skærmen. Brug evt en lommelygte for at se kanten af filmen.
Tak, du havde ret. Var meget nervøs for at det et lag som ikke måtte fjernes ligesom en smartphone :)