Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af vipermanden
#25323
Jeg fik købt mig en Samsung HDD DVD HR757 hos Getmore for en månede siden og den er allerede stået af. og jeg skal sende den af sted imorgen som en RMA, nu bliver jeg sgu helt bange for at jeg skal finde mine boksehansker frem allerede nu. Men jeg håber på hurtig og fair behandling. Er jeg naiv?
Af ABHolm
#25617
Det er jo altid individuelt hvordan ens oplevelse har været i forbindelse med en net handel. Derfor er der jo heller ikke nogen der kan give den ultimative forklaring på hvor man skal handle eller ikke handle.

Det må være op til den enkelte at vurdere udfra egne erfaringer, og de erfaringer vi som brugere herinde ligger for dagens lys.

Men det er da klart at ingen af os ønsker at købe noget som helst et sted hvor der efterfølgende ikke er nogen form for service. Så må vi hver især jo bare læse os frem til det vi kan, også handle udfra sund fornuft.

en god huskeregel er dog, at har et sted fået rigtig mange gode anmeldelser omkring kundeservice, så er den nok god nok - og er der stort set ingenting omkring et andet sted, eller måske nogle enkelte dårlige, ja så skal der vel ikke en studenter uddannelse til at regne ud hvor man skal handle.

Man får hvad man betaler for - intet mere, eller intet mindre.
Af vipermanden
#26917
Jo Getmore er nogle hunde, se hvad jeg får at vide efter jeg sender en defekt vare ind og efter flere mails og 4 uger senere:

25/10-07:
Sendt til Elektronk Centret mhp. rep.
/mb
--
13/11-07:
Efter aftale med med Elektronik Centret bliver den repareret.
Pris: 2096,- kr incl moms
/mb
--
22.11.07: Kommet retur efter rep.
Udført: "DVD værk og mainboard udskiftet"
Sendes retur til kunden dd. /jp
Forventer de at jeg skal betale 2096,-kr incl moms for en vare der går istykker efter 3 uger???